پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبر شهادت ابراهیم عشریه تأیید شد

سرانجام با تمام اما و اگرهای فراوان، خبر شهادت ابراهیم عشریه سومین «جامانده» نکایی از سوریه تأیید شد.

0
 
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از پیک نکا، ۲۴ فروردین ۹۵ بود که پس از رسیدن پیکر پاک شهید محمدتقی سالخورده ناگهان خبری مردم نکا را شوکه کرد که در فاصله کمتر از چهار روز سومین شهید نکایی تقدیم حرم اهل بیت در سوریه شد.

اما سرنوشت نامعلوم پیکر شهید منجر به عدم تأیید شهادت و سکوت خبری در این زمینه و گاها همراه با برخی آمار و اخبار نادرست و انحرافی جهت برهم زدن عملیات روانی دشمن در فضای عمومی جامعه بود.

 
 
 

اما اکنون پس از گذشت بیش از ۵۰ روز، گویی خبری آمده تا دوباره حال و هوای مردم نکا را با بوی زینبیه و دمشق معطر سازد، لذا سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: خبر شهادت ابراهیم عشریه به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا تأیید شده است.

وی افزود: این شهید در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۵ و در عملیات تک قدرتمند به نیروهای تکفیری در جنوب حلب به شدت از ناحیه صورت در اثر برخرورد گلوله زخمی شد، اما متاسفانه پیکر پاکش توسط نیروهای رزمنده جبهه مقاومت پیدا نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در تشریح چرایی عدم تأیید شهادت ابراهیم عشریه تاکنون، خاطرنشان کرد: پس از مشاهده صدمه شهدید این رزمنده در صحنه نبرد که البته بسیار کاری نشان می‌داد، دیگر کسی از وی خبر نداشت و همین امر سبب عملیات روانی سنگین دشمن درخصوص رزمندگان ایرانی شد که در مقابل بیان برخی اخبار نادرست از زنده بودن این شهید به همین دلیل بوده است.

 

 

 

 
 
گفتنی است، از این شهید سه دختر به نام‌های زهرا، زینب و معصومه به یادگار مانده است.
 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.