پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای قهرمان کشتی ساحلی ۲۰۱۶ جهان در کرواسی شد

مسابقات جهانی کشتی ساحلی سال ۲۰۱۶ در کشور کرواسی در رده بزرگسالان امروز (یکشنبه۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ) در شهر فازانا کرواسی برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مسابقات جهانی کشتی ساحلی سال ۲۰۱۶ در کشور کرواسی در رده بزرگسالان امروز (یکشنبه۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ) در شهر  فازانا کرواسی برگزار شد.

 

در این مسابقات سیدمحمد ساداتی کشتی گیر وزن ۹۰ کیلوگرم چهاردانگه ای تیم ملی ایران با شکست هر ۵ حریف خود به دیدار نهایی راه یافت و در دیدار نهایی نیز با شکست ۳ بر ۰  حریف خود از کشور یونان  به مدال طلای این مسابقات جهانی دست یافت.

 

سیدمحمد ساداتی که اهل روستای تیله بن بخش چهاردانگه می باشد در سال ۲۰۱۵ میلادی ( سال گذشته ) که این رقابتها در کشور رومانی برگزار می شد نیز توانسته بود مدال طلای را بگیرد و امسال نیز برای دومین سال پیاپی به این مقام رسید.

 

۸۱۱۷۲۹۵۲۸_۳۹۶۱۰

 

در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ کرواسی تمامی نمایندگان کشورمان به دیدار فینال این رقابت ها راه یافتند و تیم ایران قهرمان زودهنگام این مسابقات شد.

 

تصاویر و جزئیات این خبر به زودی در پایگاه خبری چهاردانگه منشر خواهد شد.

 

رسیدن به این افتخار بزرگ در عرصه ی ورزش جهانی را به این جوان برومند چهاردانگه ای و خانواده ی محترمش تبریک گفته و برایش موفقیت و رسیدن به مدارج بالاتر ورزشی را آرزو می کنیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.