پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید عالیشاه با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان نکا دیدار کرد+تصاویر

امید عالیشاه با حضور در منزل شهدای مدافع حرم شهرستان نکا در خانطومان سوریه با خانواده شهدا دیدار و از مقام شامخ شهیدان تجلیل کر

1
 
پایگاه خبری چهاردانگه: درحالی که لیگ برتر فوتبال ایران مدتی است به پایان رسیده و بازیکنان در استراحت پایان فصل به سر می‌برند، امید عالیشاه بازیکن شایسته و محبوب باشگاه پرسپولیس تهران با حضور در منزل شهدای مدافع حرم نکا با خانواده شهیدان محمدتقی سالخورده و حسین مشتاقی دیدار کرد.
 

این بازیکن مازندرانی لیگ برتر فوتبال کشور که مورد استقبال خانواده شهدا قرار گرفت در این دیدارها با پدران و مادران شهدا هم‌صحبت شد و پس از دلجویی از آن‌ها به رسم یادبود لوحی را تقدیم آن‌ها کرد.

 
 

همچنین وی در گفت‌وگو با پیک نکا شهیدان را قهرمانان واقعی این کشور دانست و اظهار کرد: ارزش کار شهیدان به حدی بالا و دارای اهمیت است که همه مردم ایران خصوصاً جامعه ورزشکاران به منظور ترویج اخلاق پهلوانی باید سهم خود در پاسداشت این دلاوری‍‌ها را ادا کنند.

 

بازیکن با اخلاق فصل گذشته باشگاه پرسپولیس تهران افزود: افتخار یک ورزشکار این است که بتواند پرچم کشور خود را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به اهتزاز درآورده و نام کشور خود را آوازه همه جهان کند اما شهیدان که سبب ایجاد این امنیت خاطر برای ورزشکاران به شمار می‌آیند و بدون شهرت و سروصدا با گذشت از خانواده و دنیا، با ارزش‌ترین داشته خود یعنی جان را در این راه فدا کردند از جایگاهی وصف‌ناپذیر برخوردارند.

 
 

وی مدافعان حرم را هم‌وطنان مظلومی خواند که در سرزمینی خارج از خاک میهن خود برای هدفی والا یعنی دفاع از حرم اهل بیت و همجنین امنیت امروز کشور حماسه آفریدند و خاطرنشان کرد: همه باید به داشتن چنین دلاورانی که خود را وقف آسایس ما می‌کنند، افتخار کنیم.

 

عالیشاه در پایان فرزندان این سرزمین را حماسه‌سازان همه عرصه‌های ورزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی توصیف و تصریح کرد: دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم کمترین کاری است که می‌توان دربرابر فداکاری شهدای عزیز آنان انجام داد.

 

 
 

همچنین عالیشاه در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا نیز حاضر شد و مورد استقبال وی قرار گرفت که در پایان این دیدار به پاس اقدام با ارزش این ورزشکار، لوح یادبودی از سوی فرماندهی بسیج شهرستان به این بازیکن با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس تهران اهدا شد.

 

 
 

شهیدان مدافع حرم محمدتقی سالخورده و حسین مشتاقی در فاصله کمتر از یک ماه نسبت به یکدیگر از ابتدای امسال در منطقه خانطومان کشور سوریه و در مأموریت مستشاری دفاع از حرم اهل بیت در درگیری با تکفیری‌ها به فیض عظیم شهادت نائل شدند، همچنین شهرستان نکا در مجموع چهار شهید را تاکنون در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) اهدای اهل بیت عصمت و طهارت کرده است.

 

گفتنی است پدر شهید مشتاقی معلم بازنشسته رشته تربیت بدنی و خود شهید مشتاقی از مدال‌آوران کشوری رشته رزمی تکواندو بوده‌اند.
 
 
 
 
 
 
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    اقای عالیشا ه اگر عرض تسلیت میروید که لباس سیاه می پوشید حداقل استین دار باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.