پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی از کتاب یک چهاردانگه ای در کربلای معلی + تصاویر

کتاب “من امیرالمومنین هستم” نوشته حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد تقی قادری خطیب بعثه مقام معظم رهبری با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدصدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف و حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جمع روحانیون و مداحان کاروان های زائران ایرانی در کربلای معلا، رونمایی شد.

2
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلا، امام علی و مردم سالاری، امام علی و نفوذ ناپذیری، امام علی و قانون گرایی، امام علی و شایسته سالاری و امام علی و انتقاد گری از جمله فصول بیست و چهارگانه کتاب “من امیرالمومنین هستم” می باشد.
 
 
امام علی و شرح صدر، امام علی و استکبار ستیزی، امام علی و مستضعفان، امام علی و ساده زیستی، امام علی تولید ثروت، امام علی و زهد از جمله دیگر فصل های این کتاب است.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی میهمان ویژه رونمایی از کتاب “من امیرالمومنین هستم” در این مراسم همت برای نگاشتن این کتاب را ستود و گفت: بهترین کارها معرفی سیره اهل بیت مخصوصا امیرالمومنین علی به مردم است.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نیز در این مراسم، تحقیق و گردآوری مطالب مستند در باره زندگی امامان و انتشار کتاب در باره سیرعملی ائمه معصومین از جمله علی (علیه السلام) را بسیار اثرگذار دانست و گفت: نجات بشریت در پیروی از سیره اهل بیت است و سبک زندگی ما نشات گرفت از سیره اهل بیت علیهم السلام باید باشد.
 
 
مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عراق کتاب موصوف را دارای انسجام و نظم خاصی بر شمرد و افزود این کتاب حقا برای نسل جوان مفید است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد تقی قادری در سال ۱۳۳۷ در روستای اراء چهاردانگه متولد شد. ایشان مدرس حوزه و دانشگاه بوده و دارای تالیفاتی می باشد.

 
 
karbalakarbala (1)karbala (2)karbala (3)karbala (4)karbala (5)
 
2 نظرات
  1. سید ابوالحسن شفیعی می گوید

    خداوند به استاد و نویسنده توانمند خطیب شهیر حجت الاسلام سید محمدتقی قادری ارائی طول عمر با برکت عنایت بفرماید کتب ایشان مفید برای اقشار مختلف جامعه می باشد ایشان تصمیم دارند برای تمایی حضرات معصومین علیهم السلام و سیره آنها، کتاب های را با این عنوان تالیف کنند انشا الله

  2. سیدفاضل میرعمادی می گوید

    باعث افتخار منطقه ماهستن ❤

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.