پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصویر سراسرنما ( پانوراما ) از چشمه سورت

تصویر سراسرنما ( پانوراما بسیار زیبا از چشمه سورت که عکاس جوان و حرفه ای عرصه ی عکاسی ایران آقای محمدرضا دمیری گنجی تهیه کرده است.

1

 

تصویر سراسرنما ( پانوراما بسیار زیبا از چشمه سورت که عکاس جوان و حرفه ای عرصه ی عکاسی ایران آقای محمدرضا دمیری گنجی تهیه کرده است.

 

از آقای دمیری گنجی چند مجموعه تصاویر فوق العاده از بخش چهاردانگه ثبت و منتشر شده است که می توانید در پایان این مطلب آن را ملاحظه کنید.

 

 

تصاویر آقای محمدرضا دمیری گنجی از بخش چهاردانگه:

 

دو تصویر زیبا از چشمه سورت و آسمان شب آن – ۹ مهرماه ۱۳۹۳

نمایی زیبا و متفاوت از دریاچه چورت – ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

تصوری زیبا از دریاچه الندان – ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام میشه لطف بفرمایید بگید که با استفاده از چه برنامه ای عکس سراسرنما رو درست کرده که از تمام زوایا میشه اونو دید ممنون و تشکر
    ………………………………………………..
    پایگاه خبری چهاردانگه: تصاویر پانوراما یا سراسرنما در واقع با کنار هم قرار گرفتن چندین تصاویر ایجاد می شوند و البته نرم افزارهای بسیاری هستند که این کار را انجام می دهند. شما ابتداء باید با هر دوربینی که در اختیار دارید ترجیحاً با استفاده از یک سه پایه برای دقت بیشتر از همه ی زوایایی موجود از منظره مورد نظر عکس بگیرید و سپس با استفاده از این نرم افزار ها که با جستجو در گوگل می توانید تعداد زیادی از آنها را پیدا کنید این تصاویر را با دقت کنار هم قرار داده و تصاویر پانوراما تحویل بگیرید.
    برای اطلاعات بیشتر و آشنا شدن با نرم افزار هایی که این کار را انجام می دهند می توانید در اینترنت جستجو کنید.
    البته این را مد نظر قرار دهید که ارائه یک تصویر حرفه ای و با کیفیت پانوراما کار ساده ای نیست و نیاز به تمرین و دقت زیادی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.