پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ۴۵۳ پروژه شهرداری ساری

معاون فنی عمرانی شهردار ساری گفت: برای ۴۵۳ پروژه شهرداری ساری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، عباس رشیدی با اشاره به افتتاح سه پروژه عظیم پل روگذر بلوار کشاورز، بوستان مادر و فاز دوم میدان ابن شهر آشوب در روز آینده، اظهار کرد: ۴۵۳ پروژه در بخش‌های مختلف تعریف شده‌اند، برخی از آنها را پروژه‌های شاخص می‌دانیم همانند پل کابلی سردار شهید رنجبر، روگذر بلوار کشاورز، فاز دوم شهر آشوب که در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه ایجاد کرده یا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: بخش دیگری از پروژه‌ها کانال‌های هدایت آب‌های سطحی هستند که برای این پروژه‌ها بیش از ۶۷ میلیارد تومان هزینه شد.

 

معاون فنی عمرانی شهردار ساری به پروژه‌های مرتبط با پیاده‌روسازی و آسفالت پرداخت و افزود: در این دو بخش شهرداری ساری بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه می‌کند که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن را هزینه کرده است، در کنار اینها در برخی پروژه‌ها باید اقدام به تملکات می‌شد مانند پل سردار شهید رنجبر و یا ابن شهر آشوب و نکته جالب آن‌که صد در صد تملکات را انجام داده‌ایم که ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه قراردادهای برقی برای ایجاد روشنایی و جابه‌جایی تجهیزات اداره برق  منعقد شد، بیان کرد: در این بخش باید بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شود که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

 

رشیدی به پروژه‌هایی مانند جدول، نوه دیوارکشی اشاره کرد و ادامه داد: در این دو مورد بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان باید بپردازیم که ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن را پرداخت کرده‌ایم.

 

وی افتتاح سه پروژه در شامگاه نیمه‌شعبان را مورد توجه قرار داد و گفت: این سه پروژه در یک مراسم نمادین در محل روگذر بلوار کشاورز افتتاح می‌شوند ضمن آن‌که این مراسم سرآغاز افتتاح زنجیروار ۱۲۷ پروژه خواهد بود که ۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری ساری هزینه داشت.

 

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    خسته نباشید مرحبا به همت والای شما که برای شهر خود زحمت میکشید دست مریزاد جای تشکر و قدر دانی دارد خداوند به شما سلامتی و عزت دهد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.