پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا جان این همه انسان ارزش ندارد؟!

امام جمعه چهاردانگه گفت: آیا این همه انسان جان شان ارزش ندارد؟!! عدالت اقتضا می کند که به مناطق محروم هم نگاه شود. ما این فریادها و این حرف ها را می زنیم اگر می خواد امید در دل ها ایجاد شود باید به عدالت رفتار شود.

0

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه با توجه به مشکلات موجود در جاده ساری – کیاسر و کیاسر – سمنان از مسئولین امر خواست تا توجه بیشتری به این جاده و بخش محروم چهاردانگه داشته باشند.

 

حجت الاسلام تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در این مورد گفت: یکی از اهداف بلند انبیا ایجاد عدالت در جامعه بود. بنده به بخشدار عرض می کنم و به همه مسئولین امر، به وزارت راه، استاندار و فرماندار ساری که توجه بیشتری به این محور مواصلاتی داشته باشند.

 

امام جمعه چهاردانگه در ادامه گفت: با توجه به رفت آمد وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها در جاد ساری به کیاسر و کیاسر به سمنان و عبور کامیون های حامل زباله که با ریختن شیرابه ها هم جاده را لغزنده و هم منطقه را آلوده می کنند و با شرایطی که برای خودروها شرایط سبقت هم وجود ندارد حداقل یک باند دیگر در مناطق حادثه خیز  ایجاد شود تا شاهد این همه تصادف منجر به فوت نباشیم.

 

وی ادامه داد: آیا این همه انسان جان شان ارزش ندارد؟!! عدالت اقتضا می کند که به مناطق محروم هم نگاه شود. ما این فریادها و این حرف ها را می زنیم اگر می خواد امید در دل ها ایجاد شود باید به عدالت رفتار شود.

 

حجت الاسلام تیموری با اشاره به ظرفیت بالای بخش چهاردانگه و سعت این بخش گفت: بنده قبلا هم عرض کردم عدالت و اعتدال اقتضا می کند که با چشم تساوی به مناطق نگاه شود. البته بر اساس ظرفیت منطقه  چهاردانگه با نود شش روستا با این وسعت و این که بزرگترین بخش استان مازندران است، چه قدر به این منطقه نگاه می شود ؟!!

 

امام جمعه بخش چهاردانگه در پایان گفت: امید است که توجه بیشتری شود، مسئولین ماهم اگر می خواهند راه انبیا را ادامه بدهند باید این هدف مقدس را مد نظر داشته باشند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.