پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سخنرانی امام جمعه چهاردانگه در جمع فرماندهان و مدیران سپاه ناحیه بهشهر

حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ به مناسبت هفته ی معلم و هفته ی عقیدتی سیاسی در جمع فرماندهان، مدیران و مربیان سپاه ناحیه بهشهر سخنرانی کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ به مناسبت هفته ی معلم و هفته ی عقیدتی سیاسی در جمع فرماندهان، مدیران و مربیان سپاه ناحیه بهشهر سخنرانی کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری سپاه را ستون خیمه انقلاب توصیف کرد و در ادامه گفت هر جا نظام ما در زمینه های مختلف دچار چالش شد این سپاو وبسیج است که در صحنه آماده است.

 

امام جمعه بخش چهاردانگه در جمع فرماندهان سپاه ناحیه بهشهر با بهره گیری از آیات قران در طول تاریخ رهایی از طاقوت، دعوت به یکتا پرستی، تعلیم و تربیت جامعه، هدایت بشریت به سوی سعادت از جمله اهداف انبیا و اولیا الهی و عالمان دین است .

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اهداف انبیا و اولیا نجات انسان ها از ظلمات و انحرافات است.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به اینکه در حال حاضر آمریکا بزرگترین طاقوت است  گفت: متاسفانه بعضی ها هستند که امریکا را کدخدای جهان می دانند و در برابر او کرنش می کنند. اما انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب طاقوت زمان را کنار زد و زمینه را برای گسترش عدل الهی محیا ساخت.

حجت الاسلام در پایان سخنرانی به تبیین شخصیت شهید مرتضی مطهری و مقام و منزلت معلم پرداخت.

 

sepah-1 sepah-2 sepah-3 sepah-4

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.