پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران نیازمند منطقه آزاد تجاری است/تعامل مردم و دولت سبب رونق اقتصادی استان می‌شود

منتخب مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به مقولات توسعه‌ای استان، گفت: مازندران نیازمند برخوداری از منطقه آزاد تجاری است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌اصغر یوسف‌نژاد گفت‌: با توجه به ظرفیت‌های استان، مازندران نیازمند یک منطقه آزاد تجاری است.

 

وی افزود: باید کارشناسان اهل‌فن با دانش خود و با شناسایی امکانات و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها این منطقه را در استان شناسایی کنند.

 

یوسف نژاد گفت: شناسایی منطقه آزاد تجاری موضوعی فراملی بوده زیرا فضا برای افزایش ارتباط اقتصادی میان کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای سی آی اس بیشتر می‌شود.

 

وی بیان داشت: وجود منطقه مناسب، فرودگاه، گمرک و بسیاری از زیرساخت‌ها برای تعیین منطقه ویژه اقتصادی در استان  فراهم است که باید ازاین جایگاه برای توسعه استان استفاده کنیم.

 

یوسف نژاد با بیان اینکه مجمع نمایندگان در استان پیگیر این موضوع خواهد بود, گفت: باید در اجرای این امر از نظرات غیرکارشناسانه واظهار نظرات سلیقه ای خودداری کنیم.

 

نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس افزود: ممکن است منطقه ویژه اقتصادی ۲۰۰ کیلومتر مربع باشد که چند شهر یا شهرستان را شامل شود که  این نیز خود یک ظرفیت است.

 

وی با اشاره به اهمیت تعامل و وحدت میان مردم و مسئولان تصریح کرد: هرچه تعامل و همکاری میان  مردم و دولت بیشتر باشد موجب رونق اقتصادی در استان و منطقه خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.