پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخواست شوراي روستاي واوسرنو و ميرافضل از بخشداری

شوراهای اسلامی روستاهای واوسر نو و میر افضل طی نامه ای از بخشداری بخش چهاردانگه خواستار پذیرش و درمان بیماران این دو روستا درمرکزبهداشتی درمانی “تلمادره ” شدند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، وب سايت وطنم واوسر طي مطلبي نوشت: یکی از اعضای شورای اسلامی روستای واوسرنو در تشریح نامه ي ارسال شده به بخشداري در ارتباط با پذیرش و درمان بیماران دو روستاي واوسرنو و ميرافضل گفت: این درخواست و پیگیری بنا به خواست اهالی روستاهای «واوسر نو و میر افضل» و با توجه به اهمیت موضوع درمان بیماران صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه اعزام و درمان بیماران از روستاهای واوسر نو و میرافضل به مرکز بهداشتی درمانی تلمادره از نظر مسافت  نزدیکتر و از لحاظ جاده ارتباطی، وجود اورژانس و وسایل نقلیه سریع تر اقدام می شود، افزود: در صورتیکه این شرایط برای درمان و انتقال بیمار به مرکز بهداشتی درمانی روستای سواسره با تاخیر صورت می پذیرد. لذا با توجه به مشکلات موجود (جاده ارتباطی نامناسب و عدم وسیله نقیله) در جهت اعزام و درمان به موقع بیماران به این مرکز موجب نگرانی است. لذا این موضوع طی نامه ای به بخشداری محترم بخش چهاردانگه در حال پیگیری می باشد.

 

روستاهاي واوسرنو و ميرافضل دو روستا از توابع منطقه ي دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه هستند.

 

 

متن نامه درخواست:

 

بخشداری محترم کیاسر                                                                 92 ش / 93/3/27

با سلام و عرض احترام

 

به استحضار می رساندساکنین روستای میر افضل و واوسر نو از توابع بخش چهار دانگه جهت درمان به درمانگاه  سواسره مراجعه می نمودند. که با توجه به دوری مسافت راه دو روستابه سواسره لذا به لحاظ نزدیکی دو روستا به تلمادره تقاضا دارد دستور فر مایید درمان بیماران دو روستای فوق الذکر  از سواسره به تلمادره مساعدت لازم  معمول فر مایید

توفیق شما را از خداوند متعال خواستاریم

 

      نمایندگی شورای اسلامی                                                نمایندگی شورای اسلامی روستای

           روستای واوسرنو                                                                میر  افضل ( واوسر)

 

براي مشاهده تصوير در اندازه بزرگتر روي آن كليك كنيد.

 

nameh

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.