پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاک کردن صورت مسئله کار ناتوان‌هاست

3

 

در پی انتشار خبری با عنوان « شهرداری ساری تا مردم چهاردانگه را خفه نکند دست بردار نیست » در پایگاه خبری چهاردانگه به مزاج یکی از اعضای شورای شهر ساری خوش نیامد.

با انتشار این خبر و اشتراک این خبر در فضای مجازی و گروه تلگرامی منتصب به یکی از اعضای شورای شهر ساری از سوی مدیران این گروه خبر مربوطه حذف و همچنین مدیر چهاردانگه نیوز از این گروه اخراج شد.

 

مردم فهیم و صبور چهاردانگه بیش از ده سال است که معظل زباله شهرستان ساری را  تحمل می کنند ولی دوستان شهرنشین تحمل حتی یک انتقاد را ندارند و بزرگترین دغدغه زندگی آنها بردن زباله در ساعت ۹ شب است و بس و برایشان مهم نیست این زباله ها در کجا و از چه طریقی دفن می شود.

 

انتظار می رود شهردار ساری و اعضای شورای شهر ساری با وعده ساخت نیروگاه زباله سوز که سالیانی از وعده آن می گذرد دردی از مردم چهاردانگه دوا کنند.

 

از انتشار و ذکر نام گروه و اینکه منتصب به کدام از اعضای شورای شهر ساری است فعلا خودداری می کنیم انتخابات شورای شهر ساری نزدیک است و بزودی وعده های این دوستان بسیار شنیدنی است.

 

3 نظرات
  1. منتقد دلسوز می گوید

    همه ما مقصریم که این کارشون وجاهت قانونی پیدا کرده
    متاسفانه کوچکترین اعتراضی رو با اختلالات سیاسی پیوند میزنن که کسی نتونه حرفی بزنه
    فکر نکنم تامین یه زباله سوز اینهمه چالش داشته باشه
    ۴دانگه نیوز لطف کنن یه گزارشی از مراحل مورد نیاز و پیشرفتهای صورت گرفته گزارش تهیه کنن .. یه فشار مطبوعاتی میتونه تاثیر گذار باشه.

  2. اتابک می گوید

    بادرود. یاددوران کودکی افتادم که تا یه جاکم می اوردیم قهرمیکردیم ویااینکه طرف مقابل راازبازی بیرون مینداختیم . این مملکت زمانی مسولینی همچون امیرکبیرداشته ولی الان …….. انسان درفکرفرومیره که چراده سال اشغال این مسافت طولانی راطی میکنه این همه خطرات رابرای مردم منطقه ومحیط زیست به وجود اورده ولی هیچ کس به فکرحل این مسئله نمی افته ……….مسولین مربوطه درقبال هرگونه بیماری ویا هر فاجعه ای که برای مردم منطقه به وجود اورده اید باید پاسخگوباشید . ماازمدیر سایت چهاردانگه نیوز حمایت میکنیم

  3. احمدی می گوید

    سلام از سایت چهاردانگه نیوز بسیار سپاسگزارم.این مشکل مدیران منطقه و حوزه بخشداری است.بنده به عنوان یک بچه منطقه حاضرم به خاطر خیانتی و جفا که سالها در حق مردم مظلوم چهاردانگه شده با جون و دل در خدمت شما باشم.حتما همه میدانند در شورای شهر و شهرداری ساری چه خبره.و بعضی آقایان چه سو استفاده ای از آن کرده اند.از مسوولین منطقه که خبری نیست امیدوارم روزی مردم منطقه بیدار شوند و از حیات بحق خود دفاع کنند.اگه امکان داره اسم اون عضو شورا رو بدید تا در رسانه ها رسواش کنیم.بزودی با حضور فرماندار ارزشی مرکز استان خیلی از مشکلات حل و خیلی اتفاقات که نشان از …. مشخص خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.