پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت ٨٣‌درصدی طرح تأمین آب‌شرب ساری از سد شهید رجایی

مدیر طرح آبرسانی به شهر ساری از پیشرفت ٨٣‌درصدی طرح بزرگ تأمین، انتقال، تصفیه و ذخیره آب‌شرب ساری از سد شهیدرجایی خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: علی سعیدی‌کیاسری مدیر طرح آبرسانی ساری، گفت: این طرح که شامل خرید و نصب لوله به قطر ١٠٠٠میلی‌متر، احداث مخازن ذخیره آب، اجرای تصفیه‌خانه به ظرفیت ١۵٠٠لیتر در ثانیه، حفر و تجهیز چاه، تملک اراضی و احداث جاده دسترسی و… بوده تاکنون ۴٩ کیلومتر از خط انتقال آب، ٣٢ هزار مترمکعب مخازن ذخیره و سرویس اجرای تصفیه‌خانه به میزان ٨٠ درصد، حفر و تجهیز چاه به تعداد ٧حلقه و تملک اراضی به میزان ٣٠هکتار انجام شد.


وی مهم‌ترین برنامه این طرح در ‌سال ٩۵ را شروع عملیات احداث مخزن ٢٠‌هزار مترمکعب جدید در جنوب ساری، ادامه و تکمیل تصفیه‌خانه، انجام تله‌متری و انتقال پیام کل طرح، تکمیل مطالعه مدول دوم تصفیه‌خانه از سد زارم‌رود برشمرد.


سعیدی‌کیاسری مهم‌ترین رویداد مهم این طرح در‌ سال گذشته را تأمین بخشی از آب شرب شهر ساری با استفاده از خط انتقال و تصفیه‌خانه اجرا شده به میزان ۵٠٠ لیتر از ابتدای فصل گرما در‌ سال گذشته اعلام کرد و افزود: با این اقدام آب شرب شهروندان ساروی از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافت و شاهد افزایش رضایت مردم در این بخش هستیم.

 

مدیر طرح آبرسانی ساری در پایان اعتبار موردنیاز جهت تکمیل این طرح مهم را ۴٢‌میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تاکنون برای این طرح بالغ‌بر  ۵/٧٨‌میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران از محل اعتبارات ملی سرمایه‌گذاری شده است.

 

1461482847orig-pic2

1461482847orig-pic3

1461482847orig-pic4

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.