پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ابرناکی آسمان مازندران تا پایان هفته

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: تا روز پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ماه امسال در برخی ساعات شاهد ابرناکی آسمان استان هستیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبی چهاردانگه، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه ناپایدار از سمت غرب مازندران وارد کشور شده که امواج ناشی از آن به‌تناوب از روی نوار شمالی عبور می‌کند که پیامد آن تا روز پنج‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه امسال در برخی ساعات به‌ویژه بعد از ظهر و شب سبب ابرناکی آسمان استان می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این مدت شاهد بارش‌های پراکنده و وزش باد به‌ویژه در ارتفاعات و غرب مازندران هستیم.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای جمعه ۲۷ و شنبه ۲۸ فروردین‌ماه با عبور سامانه بارشی از روی نوار شمالی کشور انتظار داریم بارش‌ها گسترش پیدا کند و شاهد بارش‌هایی در سطح استان هستیم که مقدار بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر است.

 

اسدی درباره وضعیت دمای هوای استان، اظهار کرد: انتظار داریم از روزهای پایانی هفته‌جاری شاهد کاهش نسبی دمای هوای استان باشیم.

 

وی یادآور شد: در روز دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه امسال گرم‌ترین دما مربوط به شهرهای کیاسر و گلوگاه با ۲۳ درجه و خنک‌ترین دما مربوط به بلده با پنج درجه سانتی‌گراد بوده و دمای هوای شهرستان ساری نیز بین پایین‌ترین دما ۱۴ و بالاترین دما ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.