پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زوج کلاهبردار در ساری دستگیر شدند

زوج کلاهبرداری که با وعده تهیه ویزای کشورهای اروپایی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در راستای اجرای نیابت قضائی صادره از بازپرسی شعبه شانزدهم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان “شیراز” مبنی بر حضور زوج کلاهبردار در شهرستان ساری که به اتهام جعل اسناد و مدارک هویتی،استفاده از سند مجعول،کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضائی است، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت. 

 

بر اساس این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی  ، متهمان به نام های “احسان – د”  را به همراه همسرش “م – ن” دستگیر کردند. 

 

متهمان در اظهارات خود به پلیس عنوان داشتند، از طریق اینترنت، متقاضیان اخذ ویزا برای سفر به کشورهای اروپایی را شناسایی می کردیم و پس از چندین مرحله مذاکره و گفت و گوی تلفنی یا ارتباط در فضای مجازی و جلب اعتماد آنان با ارسال برگه های قرارداد نامه و تنظیم قرارداد با وعده های واهی مبنی بر اینکه ویزای مربوطه دو ماهه آماده خواهد شد، بابت هر ویزا ۴۰۰ میلیون ریال دریافت کرده و از این طریق بدون حتی یک لحظه ملاقات حضوری اقدام به کلاهبرداری می کردیم. 

 

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران به شهروندان هشدار داد، برای اخذ ویزا یا روادید از سفارت خانه ها و مراکز معتبر و رسمی اقدام کنند تا در دام افراد شیاد گرفتار نشوند. 

 

این دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.