پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰.۵ میلیون نفر – شب در مازندران اقامت کردند

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به اقامت ۱۰ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۹۳ نفر شب اقامت در استان تا به امروز اشاره کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: علی نبیان پیش از ظهر جمعه  ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: این تعداد اقامت در استان در سال جاری با رشد حدود هفت درصد نسبت به مشابه سال گذشته داشته است.

 

وی با اشاره به تلاش کمیته‌های ۱۲ گانه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون در استان، گفت: تلاش‌های کمیته‌ها در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران موجب شد تا به امروز اتفاقات خوب رقم و گام‌های خوبی برای آن‌ها برداشته شود.

 

وی میزان تردد جاده‌ای را ۲۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۱ تردد بیان کرد و گفت: این میزان ۱.۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مسافران به سمت استان‌های خود در حال بازگشت هستند، تصریح کرد: برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران در مسیر تمهیداتی ارائه‌شده است تا بدون هیچ مشکلی به استان‌های خود رهسپار شوند.

 

نبیان در خصوص محورهای مواصلاتی استان، اذعان داشت: با توجه به بارندگی در محورهای مواصلاتی و بارش برف در محورهای کوهستانی راهداران در مسیر آماده‌باش برای ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران هستند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.