پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع اعتبارات تملک دارایی شهرستان ساری آغاز شد

فرماندار ساری از آغاز توزیع اعتبارات تملک دارایی سال ۹۳ در سطح شهرستان خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد واحدی صبح امروز در دیدار مردمی در بخشداری چهاردانگه ساری، اظهار کرد: دیدار مردمی برای رفع مشکلات مردم بخش های ساری در محل بخشداری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نخستین ملاقات مردمی در بخش چهاردانگه ساری برگزار شده است، گفت: هفته آینده این ملاقات مردمی در بخش دودانگه ساری انجام می شود.

 

واحدی با اشاره به آغاز فصل توزیع اعتبارات تملک دارایی شهرستان ساری، افزود: کمیته برنامه ریزی متشکل از دستگاه های اجرایی شهرستان و نمایندگان تشکیل داده ایم ت تخصیص اعتبارت تملک دارایی انجام می شود.

 

فرماندار مرکز استان با اشاره به وجود جاده بین المللی در بخش چهاردانگه ساری، از احداث پایگاه امداد جاده ای در این بخش خبر داد.

 

واحدی از ایجاد پایگاه اورژانس و هلال احمر در بخش چهاردانگه ساری خبر داد و گفت: پایگاه امداد جاده ای در بخش چهاردانگه ساری تجهیز می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان ساری، گفت: بنیاد مسکن ساری نسبت به اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان ساری با اعضای شوراها و دهیاران همکاری کننند.

 

اهالی بخش چهاردانگه در ملاقات عمومی با فرماندار ساری و ديگر مسئولان كه امروز ( سه شنبه 3 تيرماه 1393 ) در محل بخشداري برگزار شد،  به بیان مشکلات بخش و روستاهای خود پرداختند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.