پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه ريزي كلاس هاي اوقات فراغت در كانون پرورش فكري مركز كياسر

جلسه مشترك آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان براي غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در تابستان 93 در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مركز كياسر برگزار شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مركز كياسر، در دو جلسه اي که در روزهاي 31 ارديبهشت 1393 و 18 خرداد 1393 برگزار شد، خلاصه ی مذاکرات در نشست جلسه با تلاوتی آیاتی از کلام ا… مجید با حضور مسوولین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان بود.

 

ضمن خیر مقدم ریس اداره ی آموزش و پرورش جنای آقای سید محمد مسعودیان زاده و اشاره به مشکلات پیش روی کودکان و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم و هجوم تهاجم فرهنگی که نوک پیکان آن نوجوانان این کشور را هدف گرفته تاکید داشته اند که همه باید تمام تلاش خویش را جهت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان و جوانان منطقه در تابستان ۹۳ به کار گیریم.

 

در ادامه آقای موسی صادقی کارشناس محترم فرهنگی و هنری به تشریح موضوع جلسه پرداخت و جناب آقای سعیدی و جناب آقای ابراهیمی از طرف نمایندگی سازمان تبلیغات و سرکار خانم غفاری با شروع حدیثی از حضرت علی (ع) در مورد بهره از وقت دیروز پند است و امروز غنیمت و از فردا خبر نداری که از آن کیست، برنامه ها و فعالیتها را برای همکاری با آموزش و پرورش را اعلام داشته اند. تامین مربی کلاس دارالقران توسط سازمان تبلیغات و تشکیل کلاس قصه گویی با  محوریت قصص قرآنی توسط مربی مسئول کانو ن پرورش فکری برگزار گردد.

 

در پایان جلسه قرار شد. مراسم افتتاحیه و اختتامییه با دعوت از کلیه مسئولین بخش و خانواده ی معظم شهدا و دانش آموزان و والدین و مهمان ویژه و همچنین تبلیغات بنر و بروشورهای تبلیغاتی برگزار شود و این برنامه از طرف سه نهاد آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نماز جمعه اعلام گردد.

 

jalase

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.