پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییر کشت اراضی شیب دار در دودانگه و چهاردانگه توسط گروه هجرت 3

مجیدی،در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح نظام پیشنهادات،برگزاری جلسه توجیهی برای شرکت کنندگان طرح لازم است بیان داشت: در بحث تغییر کشت در اراضی شیب دار ، در دودانگه ساری و بخشهایی از چهاردانگه در مناطق بالادست این کار عملیاتی شده است.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومي فرمانداري ساري، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرکز استان مازندران از ارزیابی عملکرد دستگاهها در طرح اردوی هجرت 3 در سال جاری در سطح دستگاههای شهرستان ساری خبر داد.

 

جلسه ستاد پشتیبانی اردوی هجرت 3 شهرستان ساری، با حضور مسئول بسیج ادارات شهرستان ساری،مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرکز استان و به همراه مسئولین دستگاههای این شهرستان برگزار شد.

 

مهندس محسن مجیدی، ضمن تشکر از زحمات و اقدامات مجریان طرح هجرت سالهای گذشته بر همکاری بیش از پیش کلیه دستگاههای اجرائی تاکید کرد.

 

وی در ادامه هدف از اجرای طرح اردوی هجرت را آشنايي دانشجويان و دانش آموزان با فرهنگ كار، همچنين آشنايي با فرهنگ بسيجي و جهادي دانست و اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان ، خدمات رسانی، کمک به دولت و توسعه اشتغالزائی از مهم ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی می باشد.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرکز استان مازندران ، اجرای بهتر طرح هجرت را با همکاری تمام ادارات شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: درراستای اجرای بهتر طرح ، بایستی تشکیل کمیته ی نظارت در دستور کار بسیج سازندگی و فرمانداری قرار گیرد.

 

مجیدی،در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح نظام پیشنهادات،برگزاری جلسه توجیهی برای شرکت کنندگان طرح لازم است بیان داشت: در بحث تغییر کشت در اراضی شیب دار ، در دودانگه ساری و بخشهایی از چهاردانگه در مناطق بالادست این کار عملیاتی شده است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، از تدوین برنامه ای در شهرستان ساری شامل زمان و ساعت کار اعضای شرکت کننده در طرح و مباحث پرداخت ها،تناسب حجم برنامه ها با اعتبارات و تناسب انجام عملیات با تخصص و توان و جنسیت شرکت کنندگان، خبرداد و گفت: این برنامه بعد از تصویب به دبیرخانه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 واقع در بسیج سازندگی ارائه می شود.

 

مجیدی از ارزیابی عملکرد دستگاهها اجرای طرح اردوی هجرت 3 درساری خبر داد و اظهار کرد: بازدید میدانی از طرح و اینکه این خدمات دوسویه ارائه شده تا هم نیروی بسیجی در ادارات بهره لازم را در امر فراگیری کار بگیرند و نیز کارائی هم به آن اداره ارائه نمایند صورت می گیرد.

 

این مسئول در بخش دیگر از سخنانش به اعتبارات این طرح اشاره کرد و بیان داشت:در سال 91 از کل اعتبار 2 میلیارد تومانی 60 درصد آن تخصیص یافت که بایستی بر این اساس با نگرشی که به تخصیص داریم برنامه ها بسته شده و آنها را عملیاتی کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.