پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشكل حمل سنگ هاي بزرگي كه سيل در مسير راه قرار داده است

سیل دیشب سنگ‌هایی را به همراه داشت که فقط باید دستگاه‌های راه سازی آنها را حمل کنند.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی رئیس شورای بخش چهاردانگه لحظاتی قبل در گفتگو با پايگاه خبري نرم آب دوسر از سنگ‌های غیر قابل حمل در منطقه نرماب دوسر خبرداد و گفت: با توجه به تماسی که با شورای روستای سعیدآباد گرفته‌ایم سیل دیشب (پنجشنبه 8 خرداد 1393) سنگ‌هایی را به همراه خود داشته که فقط دستگاه های راهسازی می توانند آنها را جابجا کنند.

 

ولاشی از خسارات دهستان گرماب بخش چهاردانگه خبر داد و گفت: تنها خسارات وارده به دهستان گرماب تخریب بند و نهر زمین‌های شالیزاری بوده که به بند و نهر شالیزاری روستاهای حاجی کلا، کسوت، قادیکلا، وناجم، الیرت، سرخ‌ولیک، زلم‌رودبار و خارخون‎‌رودبار و با کمک از سازمان عمران شهرداری ساری که دو دستگاه لودر در اختیار ما قرار داده است تمامی بند و نهرها را آماده کرده و هیچ گونه مشکل دیگری تا بحال در دهستان گرماب گزارش نشده است.

1 نظر
  1. sadati می گوید

    خدا قوت بده انشاءالله . اینها را می گویند خبر و اطلاع رسانی درست . هر موقع این خبر و چند خبر دیگر را بخوانی لحظاتی قبل دارد یعنی اگر دوسال دیگر هم این خبر خوانده شود باز هم چند لحظه قبل است یا دیشب اتفاق افتاده است . اصلا تاریخ انتشار خبر ربطی به وقوع دقیق زمانی خبر ندارد . چند بارتذکر داده شد متاسفانه «گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست/ آنچه البته که بجایی نرسد فریاد است». از مدیریت این سایت درخواست می شود توجه ی بیشتر نمایند و یا قبل از سایت داری به دستور و قوانین درج خبر از سازمان صدا و سیما بیشتر استفاده نمایند.
    …………………………………………………….
    چهاردانگه نیوز: از راهنمایی و دلسوزی شما سپاسگزاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.