پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری دعای کمیل به یاد شهدای غواص و شهدای روستای نوکنده

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز سروان پاسدار جواد کردان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه  اعلام نمود امشب دعای پرفیض کمیل به یاد شهدای غواص و شهدای روستای نوکنده در حسینه این محل برگزار گردید و حضور پرشور جوانان در این مراسم یاد آور روزهایی بود که جوانان استان مازندران برای دفاع از کیان اسلام و کشور عزیز ایران رهسپار جبهه های حق علیه باطل می شدند.

 

اکنون که فضای استان مازندران از عطر وجود شهیدان غواص آکنده شده است و مردم شهیدپرور و ولایی استان مازندران استقبال باشکوهی از این لاله ها آغشته در خون را آغاز نمودند. مردم روستای نوکنده نیز برای گرامی داشت این اسوه های دلدادگی و سروقامتان رشید استان مازندران و سه شهید والامقام روستای خود با حضور خیل جوانان دعای کمیل برگزار نمودند تا به شهدا بگویند شب هایی که آنها دعای کمیل را زمزمه می نمودند و  دعای توسل آرامش بخش جان و روح آنها بود، امروزشمیم  حضور شهدای غواص در استان مازندران روح و جان خسته ما را نوازش می نماید و روح خسته و مجروح ما که غرق در ذخارف دنیوی است  را التیام می بخشد.

 

بعد از ظهر دوشنبه 19 مرداد 1394 دو لاله آسمانی و عروج کرده به آسمان ها مهمان مردم خونگرم بخش چهاردانگه می باشد. از تمام مردم ولایی و شهید پرور بخش چهاردانگه دعوت می شود با شرکت گسترده خود برای تشییع و وداع با شهدا میزان ارادت خود را به این کبوتر های عاشق نشان دهند.

 

مراسم تشییع از ساعت 15 از مسجد محمد رسول الله(ص) شهر کیاسر  آغاز و تا مصلای این شهر ادامه می یابد و مراسم وداع در مصلا برگزار می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.