پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادواره 148 شهید دودانگه ساری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه منطقه دودانگه ساری گفت: یادواره 148 شهید منطقه دودانگه روز پنج‌شنبه 21 خردادماه جاری با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در روستای تلاوک برگزار می‌شود.

0

 

larijaniبه گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از فارس، فرمانده سپاه منطقه دودانگه ساری با اشاره به برگزاری یادواره 148 شهید منطقه دودانگه به میزبانی پایگاه مقاومت شهید شاهطوری تلاوک اضافه کرد: این مراسم برای میزبانی حدود 7 هزار نفر روز پنج‌شنبه 21 خردادماه جاری با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در روستای تلاوک برگزار می‌شود.

 

ذلیکانی در پایان بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده به خوبی به یادگار بگذاریم.

 

فرمانده سپاه منطقه دودانگه ساری از برگزاری همایش میرزا محمود فدایی روز پنج‌شنبه هفتم خردادماه امسال در سالن سلمان هراتی این شهرستان خبر داد و گفت: میرزا محمود فدایی مازندرانی از مرثیه‌پردازان و سوگ‌سرایان بزرگ عاشورایی بودند که این هنر مذهبی را در مناطق مختلف استان ترویج کردند.

 

ذلیکانی با بیان اینکه مراسم روز یازدهم محرم که هر ساله در روستای تلاوک ساری برگزار می‌شود و بنیان‌گذار آن فدایی مازندرانی بوده‌ است، اظهار کرد: مراسم روز یازدهم روستای تلاوک به دلیل قدمت سال 92 در فهرست میراث ملی به ثبت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.