پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرگذر ساری-تاکام اختصاص یافت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرگذر در ورودی روستای سنگ‌تراشان در محور ساری-تاکام خبر داد.

0

 

139305311117229693460853به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از تسنیم،محمد دامادی  اظهار داشت:  5 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرگذر در ورودی روستای سنگ‌تراشان واقع در جاده ساری به تاکام اختصاص یافت.

 

وی افزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده ساری به تاکام و تصادفات صورت گرفته در این محور احداث این زیرگذر از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران، همچنین از بهره‌برداری از زیرگذر سی‌کوه تپه ساری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به استقرار ایستگاه سی‌ان‌جی و ورودی روستای تنگه‌لته این مسیر از نقاط بسیار پرخطر بوده که امیدواریم با بازگشایی این پروژه مشکلات  ترافیکی در این محور برطرف شود.

 

دامادی با اشاره به حل مشکل معدن پیمانکار جاده ساری به تاکام و آغاز به‌کار مجدد این پروژه ، گفت: امیدواریم با احداث زیرگذر های فوق و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز از تصادفات احتمالی در این جاده کاسته شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ساری به تاکام خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه در سال جاری 19 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.