پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت الله نظری در بیمارستان تهران بستری شد+ تصاویر ملاقات از معظم له

آیت الله نظری خادم الشریعه به علت بیماری در بیمارستان بهمن تهران بستری شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از وارش،حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری خادم الشریعه، فرزند حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه  گفت: معظم له به منظور ادامه و تکمیل روند درمان از روز گذشته(21 اردیبهشت) در یکی از بیمارستان های تهران بستری شدند.

 

وی با بیان این که والد بزرگوار بنا به تشخیص پزشک معالج و درمان کامل در بیمارستان بستری شد، افزود: حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه دوم اردیبهشت امسال به دلیل خونریزی داخلی در یکی از بیمارستان های ساری بستری و مورد درمان قرار گرفت.

 

رییس ستاد بزرگداشت دهه غدیر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر والد بزرگوار جهت پیشگیری و ادامه معالجات کامل با نظر تیم پزشکی در بیمارستان بستری شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نظری خادم الشریعه با بیان این که حال عمومی حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه در حال حاضر خوب است، خاطرنشان کرد: انشاء الله با الطاف خفیه حضرت حق و توسل به ذیل عنایت اهل بیت(ع) همه بیماران عافیت کامل و ایشان نیز شفا پیدا کنند.

 

فرزند حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس جمهور و دیگر مسئولان لشکری و کشور در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش وارش نیوز در نخستین روز بستری حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه، یار صدیق امام و رهبری و مؤسس و بنیانگذار دهه غدیر  جمعی از مسؤولان کشوری و استانی با حضور در بیمارستان از ایشان عیادت کردند.

 

در این دیدار ها میرمحمد صادقی از یاران ندیم مرحوم آیت الله العظمی سید محمد باقر موحد ابطحی و از علاقه مندان و دوستان معظم له، دکتر اشرفی، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود، دکتر هاشم پور مدیرعامل شرکت احداث صنعت ایران و حجت الاسلام و المسلمین ناصری، نماینده  مردم بابل و سفیر اسبق ایران در واتیکان ضمن عیادت از حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه از نزدیک در جریان روند درمان اایشان قرار گرفتند.

 

حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شیعه و شریعت اسلام و توحید کامل که همانا نبوت و امامت هست موجب تکامل در تعادل زندگی است و انسان را به اعتلای کلمه حق دعوت می کند.

 

IMAGE635670668116929909

IMG14310702

IMG14302203

 95305c94185ab97b362be7142f593915_L

 

IMG14312269

 IMG-20150513-WA0051

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.