پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر صنعت از استقرار صنایع بزرگ در ساری استقبال کرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار صنایع بزرگ در مرکز استان و همچنین میاندورود به‌دلیل موقعیت مناسب از لحاظ نزدیکی به بندر و فرودگاه بین‌المللی، با استقبال وزیر صنعت همراه شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری اظهار کرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت و معاونان مربوطه، استاندار مازندران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی و صاحبان صنایع استان در راستای رفع مشکلات موجود صنعت‎گران شهرهای ساری و میاندرود در محل وزارتخانه برگزار شد. 

 

وی با بیان اینکه در این نشست صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ساری و میاندرود مشکلات خود را در حضور وزیر صنعت بیان داشتند، افزود: مذاکرات مناسبی با حضور استاندار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران برای رفع مشکلات و توسعه پروژه‌های صنعتی ساری و میاندرود صورت گرفت.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دیگر موضوعات این جلسه استقرار صنایع بزرگ در مرکز استان و همچنین در شهرستان میاندورود به‌دلیل موقعیت مناسب از لحاظ نزدیکی به بندر و فرودگاه بین‌المللی بود که با استقبال وزیر صنعت همراه شد.

 

وی با بیان اینکه بررسی وضعیت واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی مازندران از دیگر بحث‌های این جلسه بود، خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد طی دو هفته آینده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور در سفری به مازندران از وضعیت شهرک‌های صنعتی ساری و میاندرود گزارشی تهیه و اقدامات عملی را به‌منظور رفع مشکلات صنعت‌گران انجام دهد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اضافه کرد: مصوبات و نتایج این جلسه کاربردی که با حضور مسئولان ارشد صنایع کشور و استان برگزار شد، توسط وزیر صنعت ظرف یک هفته آینده به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

 

شجاعی‌کیاسری تصریح کرد: استقرار صنایع بزرگ برای رفع معضل اشتغال شهرهای ساری و میاندرود نقش به‌سزایی داشته و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی چرخ تولید در شهرک‌های صنعتی را به گردش در می‌آورد.

 

وی در پایان گفت: جلسات مداوم و مکرری با صاحبان صنایع در ساری و میاندورود برگزار کرده‌ایم و این نشست با وزیر صنعت و معاونان مربوطه نیز در راستای حمایت و رفع مشکلات مطرح‌شده در کارگروه‌های تخصصی صنعت در حوزه انتخابیه بوده است.

 

چهاردانگه نیوز: انشا الله با پیگیری های بیشتر شاهد خارج شدن رکود کارخانه های مستقر در شهرکهای صنعتی بخش چهاردانگه باشیم و همچنین با استقرار کارخانه های بزرگ زمینه اشتغال پایدار در منطقه فراهم شود و شاهد مهاجرت  جوانان چهاردانگه به شهرها و استان های دیگر نباشیم.

 

با رونق فعالیت های معدنی در منطقه ، کارخانه سیمان ، کارخانه های مستقر در شهرک های صنعتی و ایجاد کارخانه های جدید در آن،  چهاردانگه می تواند به قطب صنعتی و معدنی استان تبدیل شود.

 

1 نظر
  1. علی کیاسری می گوید

    دکتر راست می گه استقرار صنایع بزرگ برای رفع معضل اشتغال شهرهای اطراف نقش مهمی داشته مثلا کارخانه سیمان کیاسر که اکثرا غیر بومی هستند و بومی هایی که هستند بسیار اندک اند اون بدبخت ها هم با پارتی سر کار رفتن می دونم که اقای خلیلی این نظر را به نمایش نمیذاره اگه دقت کنیم این سایت وسیله تبلیغاتی شجاعی است
    —————————
    چهاردانگه نیوز تمام نظرات را که حاوی توهین و تهمت نباشد و نظر خود را ابراز نماید با افتخار منتشر می نماید. اما نظراتی که این نکات در آن رعایت نشود قانونا قادر به انتشار آن نمی باشیم.
    ایشان تا موقعی که نماینده شهرستان است انتشار نظرات ایشان به منزله تبلیغ نیست همانطوی که ده ها سایت اقدام به انتشار آن می نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.