پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز فعالیت خیّر ناشناس در بخش چهاردانگه

احداث حسینیه در روستا های سنور و وستمین توسط خیّر نا شناس

1

 

خانم علیزاده مدیر موسسه خیریه خیمه گاه  اهل بیت چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز گفت: با توجه به بازدیدی که خیر ناشناس اواخر فروردین از بخش چهاردانگه داشت و با دیدن وضعیت و محرومیت  شدید منطقه قول هایی برای احداث حسینیه و کمک به  افراد نیازمند داده بود،  از امروز 15 اردیبهشت 1394 فعالیت های خیر خواهانه و خدا پسندانه خود را شروع نموده است.

 

خانم علیزاده گفت: امروز مراسم کلنگ زنی احداث حسینیه روستاهای سنور و وستمین انجام گرفت و انشا الله به زودی شاهد احداث حسینیه در این روستا ها خواهیم بود.

 

مدیر موسسه خیریه در ادامه افزود: با پیگیری های این خیریه  انشا الله سعی خواهیم کرد با کمک از خیرین محترم گوشه ای از مشکلات نیازمندان این بخش را مرتفع نمایم.

 

وی همچنین از تمام کسانی که تمکن مالی و فکری دارند خواست تا با کمک به این خیریه ، نیازمندان واقعی مورد توجه قرار گیرند.

 

لازم به یاد آوری است در اواخر فروردین ماه به مدت چهار روز این خیر ناشناس که به دعوت موسسه خیریه اهل بیت از وضعیت چهاردانگه بازدید به عمل آورده بود و قول کمک به نیازمندان و احداث حسینیه را داده بود.

 

1 نظر
  1. شیرزاد محمدنژاد کیاسری می گوید

    به نام خدا
    از فعالیت های خداپسندانه سرکار خانم علیزاده و همکاران ایشان در موسسه خیریه بسیار ممنون و سپاسگزاریم،. برای این فرد خیر نیز از خدا سلامتی، موفقیت بیشتر و اجر اخروی مسئلت داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.