پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار با خانواده های معزز شهدای فرهنگی چهاردانگه

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به مناسبت  هفته معلم  گرامی داشت شهدای فرهنگی و تقارن آن با هفته عقیدتی سیاسی سپاه، دیدارهایی با خانواده های معظم  و معزز شهدای  فرهنگی انجام گرفت.

 

 حجت الاسلام تیموری، امام جمعه، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه وسروان پاسدارجواد کردان فرمانده بسیج سپاه منطقه  با حضور در روستای لنگر با خانواده معلم شهید میرشفیعی و در شهر کیاسر با خانواده محصل شهید خادمی  دیدار کردند.

 

در این دیدار ها  امام جمعه ضمن قدردانی ازخانواده معظم شهدا ، شهدا  را معلم همه عصر ها و نسل ها دانست که با اهداء خون پاک خود،  درخت انقلاب را آبیاری کردند و در مدسه عشق و از خود گذشتگی  درس ایثار و شهامت آموختند.

 

همچنین حامد خلیلی معاون آموزشی اداره آموزش و پروزش و مهران کردان کارشناس پرورشی در شهر ساری با خانواده محترم معلم شهید ارسلان علوی دیدار نمودند.

 

در این دیدار پدر شهید، خاطراتی از دوران دانش آموزی  شهید علوی را  تعریف نمودند. همچنین پدر شهید از ایثار این شهید  سخن گفت ، ایشان و برادر دیگرش همزمان به سر بازی رفتند ، قرار شد یکی در جبهه بماند و دیگر به پشت جبهه بیاید که ارسلان ماندن در جبهه را ترجیح داد و در سال 1365 مصدوم شیمایی شد و طی دوران سخت  بیماری ناشی از عوارش شیمایی در سال 1381 به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.