پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ سپاس در مدارس منطقه چهاردانگه نواخته شد

مراسم نمادین زنگ سپاس معلم منطقه ، در دبیرستان حضرت خدیجه(س)، با حضور مسئولین منطقه، همکاران و دانش آموزان دبیرستان، به صدا در آمد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، زنگ نمادین سپاس معلم، در تاریخ 13 اردیبهشت 1394 در مدارس منطقه، همزمان با مدارس سراسر استان مازندران نواخته شد.

 

لازم به ذکر است؛ مراسم متمرکز زنگ سپاس معلم منطقه چهاردانگه، در دبیرستان حضرت خدیجه (س) با حضور مسئولین منطقه، همکاران و دانش آموزان این دبیرستان به صدا در آمد.

 

اسماعیل امینی کیاسری، بخشدار چهاردانگه، در مراسم متمرکز « زنگ سپاس معلم » که با حضور مسئولین منطقه، همکاران و دانش آموزان برگزارشد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت.

 

بخشدار چهاردانگه، در ادامه افزود: دین اسلام برای دانش و آموزش و زندگی باسعادت در دنیا  و آخرت است؛ دانش و آموزش در آموزه های قرآنی ما و در ذات هر انسانی است؛ که در این راستا هادیانی جهت دستیابی به هدف قرار دارند که به آن ها معلم می گوییم.

 

امینی، با اشاره به اینکه اولین معلم خداوند بزرگ است و معلم ثانی پیامبران و ائمه می باشند؛ ابراز داشت: امروزه معلمین ارجمند در راه کسب علم و معرفت و انتقال آن وارثین انبیاء الهی هستند.

 

وی افزود: معلم راستین، نوشته خداوند است چرا که هر چه انسان ها بیشتر در آن فکر و مطالعه کنند بیشتر به وجود خداوند پی خواهند برد و دانشی که وجود انسان را به مراحل اعلی می برد. برگرفته از تعلیم معلمین است.

 

20150503_084431_7

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.