پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایندگان مردم مازندران در مجلس چه خدماتی به جامعه ورزشی داشته اند؟

1

 

نمایندگان مردم مازندران در مجلس چه خدماتی به جامعه ورزشی داشته اند؟

نویسنده:شعبان وفایی نژاد
در ایام تبلیغات انتخابات اکثریت داوطلبان انتخابات نمایندگان مجلس ، شعار اصلی خویش را حمایت از جامعه ورزشی مطرح می کنند ؛ اینک تنها چند ماه به پایان دوره کنونی حضور نمایندگان مجلس مانده است و سوأل بنده از همه نمایندگان مردم استان این است که چه خدماتی به جامعه ورزشی داشته اند ؛ بر این اساس مواردی را از نظر می گذرانیم :

۱- مازندرانی ها که هیچ تیمی در لیگ برتر ندارند .

۲- مازندرانی ها که طی چند سال گذشته میزبانی هیچ یک از مسابقات رسمی ، آسیایی ، جهانی و بین المللی نبوده اند .

۳- طی ۴ سال گذشته حتی یک سالن بزرگ و یا مجموعه ورزشی که مازندرانی ها بتوانند میزبانی مسابقات بین المللی و آسیایی را داشته باشند ، احداث نشده است .

۴- در هیچ یک از شهرهای مازندران ، جامعه ورزشی اظهار رضایت از نمایندگان خود در حمایت از ورزش مطرح نبوده است .

۵- هیچ خدماتی از شما در حمایت از ورزش استان احساس نشده است ؛ البته حضور در مراسم افتتاحیه ، اختتامیه و استقبال ها و بدرقه از قهرمانان را نمی توان خدمت محسوب دانست .

۶- برخی از نمایندگان مردم شهرهای مازندران مفتخر به این شده اند که اعضای هیئت مدیره تیم های لیگ برتر برای تیم های تهرانی یا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ها یا اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی ورزشی اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رشته های مختلف که به هیچ عنوان برای جامعه ورزشی مازندران مفید واقع نشده است . تنها امتیازی که مطرح شده برای تأمین منافع شخصی شما بوده آنهم در کنار تیم های ملی در سفرهای خارجی .

۷- حضور نمایندگان مردم مازندران در هیئت رئیسه استقلال یا رئیس هیئت مدیره استقلال یا حضور در مسابقات بازی های المپیک وبازی های آسیایی چه منافع ای برای ورزش مازندران داشته است ؟

۸- شما نمایندگان به المپیک لندن و بازی های آسیایی چین رفتید و بازدید از اماکن ورزشی یا قرارگاه پخش بازی ها از طریق رسانه ملی را از نزدیک دیده و مصاحبه هم کرده اید حتی از صدا و سیما تشکر کرده اید همه این مواردی که اعلام شد چه منافعی برای ورزش مازندران در پی داشت ؟ آیا هیچ یک از مشکلات زیرساختی ورزش این استان رفع شده است ؟

۹- آیا هیچ اسپانسر مالی در حمایت از ورزش مازندران توسط شما جذب شده است ؟ آیا هیچ وزارتخانه ای حاضر به حمایت از ورزش مازندران می باشد ؟ چرا هیچ بانک و تشکیلات اقتصادی در حمایت از ورزش مازندران اعلام موجودیت و آمادگی نمی کنند ؟

۱۰- کدام اعتبارات مالی جذب ورزش مازندران شده است ؟ کدام امکانات و تأسیسات و امتیازات از سوی شما برای ورزش مازندران به ارمغان آورده شده است .

 

1 نظر
  1. اسماعيل عاليشاه می گوید

    اي بابا. خدا قوتت بده كدوم گوش ميخواد بشنوه؟مسئولان بخصوص ورزش مازندران هرچي پست بالاتر ميگيرن چشماشون جهت ديدن پايين دستها يااطرافيان كم نورتر ميشود.راست ميگه.آقايان چكاركرديد براي ورزش مازندران؟بيشترين بازيكنان ليگ برتر مازندراني هستند اما افسوس از داشتن……

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.