پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار شهردار و رئیس شورای شهر کیاسر با امام جمعه چهاردانگه

شهردار به همراه رئیس شورای شهر کیاسر صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه کیاسر با حجت الاسلام تیموری دیدار کردند

0

 

شهردار به همراه رئیس شورای شهر کیاسر صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه کیاسر با حجت الاسلام تیموری دیدار کردند

Exif_JPEG_420

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر در این دیدار انتظاری شهردار کیاسر و جهان آرای رئیس شورای شهر کیاسر ضمن تأکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهر وشهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه کیاسر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی خود اعلام کردند.

 

امام جمعه محبوب کیاسر تذکرات و توصیه هایی در خصوص خدمت صادقانه به مردم ، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای عمران و آبادانی شهر ارایه کردند.

 

حجت الاسلام تیموری خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و گفت: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد ، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، افزود: همه مسئولان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

.

در این دیدار شهردار کیاسر به ارائه گزارشی در خصوص رئوس برنامه ها و سیاست های کاری شهرداری در سال 94 پرداخت.

 

خلیل انتظاری گفت:  امیدواریمخروجی خدمات شهرداری منتهی و منتج به رضایتمندی شهروندان شود.

 

خلیل جهان آرا رئیس شورای شهر کیاسر در ادامه این دیدار گفت: خدمات انبوه شهرداری به شهروندان و شهر در تمامی بخش ها اگر منتهی به تحقق اصل رضایتمندی مردم نشود قابل قبول نخواهد بود و مدیریت شهری کیاسر تمام تلاش خود را حول محور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان متمرکز خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.