پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انرژی هسته ای، نتیجه زحمات دانشمندان، پایمردی ملت ایران و جانفشانی شهدا است

به مناسبت روز ملی «فناوری هسته ای» مراسمی در مدارس منطقه و به صورت متمرکز با حضور امام جمعه منطقه و مسئولین، در دبیرستان امام حسین (ع) شهر کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت روز ملی «فناوری هسته ای» مراسمی در مدارس منطقه و به صورت متمرکز با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه منطقه و مسئولین شهر کیاسر، در دبیرستان امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام شهدا به بیان اهمیت فناوری هسته ای پرداخت.

 

وی دست یابی به انرژی پاک هسته ای را که در نتیجه زحمات زیاد و طولانی دلسوزان و دانشمندان نظام، مقاومت و پایمردی ملّت غیور ایران و جانفشانی شهدا و شهدای هسته ای بدست آمده است قابل تحسین دانست.

 

امام جمعه منطقه، در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت علم و فناوری پرداخته و گفت: با کسب علم و معرفت است که انسان می تواند بالنده باشد و ارزش و اعتبار پیدا کند و تسلیم دشمنان در مقابل نظام، در اثر کسب علم و هنر و همدلی و اراده قوی و مستحکم مردم بوده است.   

  a-p-2

a-p-1

a-p-3

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.