پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب تثبیت انقلاب اسلامی می شود

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران گفت: اگر هر یک از افراد جامعه و مسؤولان در همه ابعاد و مسائل کشور با همدلی و همزبانی جهت پیشبرد اهداف نظام قدم بر دارند به حتم اهداف و آرمان های متعالی امام راحل در رابطه با تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان تحقق خواهد یافت.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از رسا، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: مقام معظم رهبری امسال نیز با تدبیری هوشمندانه با توجه به شرایط زمانی، مکانی و فضای حاکم بر کشور این عنوان را برای سال جدید انتخاب کردند.

 

وی با بیان این که سنت حسنه نامگذاری هر ساله از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی در پیشرفت، تعالی و توسعه خواهد گذاشت، افزود: این مؤلفه های مشخص و اثرگذار در درون افراد جامعه و مسؤولان قرار می گیرد و آنها را در مسیر رشد و پیشرفت سوق می دهد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تفاوت شعار امسال این است که این بار خود مردم و مسؤولان مخاطب قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از افراد جامعه و مسؤولان در همه ابعاد و مسائل کشور با همدلی و همزبانی جهت پیشبرد اهداف نظام قدم بر دارند به حتم اهداف و آرمان های متعالی امام راحل در رابطه با تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان تحقق خواهد یافت.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که در این ارتباط دوسویه به حتم سهم دولتمردان بیشتر خواهد بود، ادامه داد: آنها به نمایندگی از بین خود مردم جهت پیشبرد امور انتخاب شدند و با توجه به این که آنها باید خود را خادم ملت بدانند و نباید در این همدلی و همزبانی توقعی یک طرفه از مردم داشته باشند، بلکه باید با کار و تلاش بیشتر و با همراهی و خواست به جای ملت جهت رفاه و امنیت آنان تلاش کند.

 

وی ادامه داد: آثار این همدلی و همزمانی دولت و ملت این است که موجب می شود نیازهای واقعی کشور با توجه به تحریم ها شناخته می شود و دولت با منابع محدود می تواند بهترین برنامه ریزی را داشته باشد و ملت نیز دولت را جهت رسیدن به خواسته های نظام و اهداف انقلاب یاری کند.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری در رابطه با شعار امسال باعث ناامید شدن دشمن از رخنه جدایی بین دولت و ملت می شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی افزود: این امر اتفاق نمی افتد مگر این که طبق فرمایش مقام معظم رهبری عمل شود آنجا که فرمودند دولت باید واقعاً ملت را قبول داشته باشد و هم ملت باید به معنای واقعی کلمه به دولت اعتماد کند.

2 نظرات
  1. رضایی می گوید

    حاج آقا سلام. لطفا توجه بفرمایین که تفسیر سطحی از فرمایشات مقام معظم رهبری نکنین.
    نامگذاری امسال از سوی معظم له بخاطر صدور انقلاب به جهان و یا تثبیت نظام نیست. بلکه برای اینه که دولت و ملت مشکلات و گرفتاریهایی که داره باعث تضعیف نظام و همین جور شکست کمر ملت میشه رو با همدیگه حل کنن.

  2. اتقان می گوید

    جناب رضایی از کدام سطر یا واژه به این تحلیل رسیده اید به نظرم تحلیل حاج آقا خوب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.