پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری پوشش اپراتور ایرانسل در چهاردانگه

آقای علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل شرکت ایرانسل به سوال خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد عدم پوشش این اپراتور در بخش هایی از چهاردانگه پاسخ داد.

1

 

صبح امروز سه شنبه 19 اسفند ماه 1393 مراسم افتتاح ارائه خدمات اینترنت نسل 3 و 4 اپراتور ایرانسل ( 3G , 4G ) و تکنولوژی LET در ساری برگزار شد.

 

این مراسم با هدف معرفی این نسل 3 و 4 اینترنت تلفن همراه ایرانسل با حضور آقای علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل شرکت ایرانسل و با دعوت از اهالی رسانه و خبر استان مازندران در باشگاه برق ساری برگزار شد.

 

آقای دزفولی با ارائه توضیحاتی در مورد نسل جدید خدمات اینترنت تلفن همراه ایرانس LET توضیحاتی را عنوان و آمار کامل و مبسوطی در این مورد به حضار ارائه کردند.

 

در پایان این مراسم خبرنگاران حاضر سئولات خود را در حوزه اینترنت همراه و اپراتور ایرانس عنوان و آقای ذزفولی نیز به آنان پاسخ داد.

 

مدیر عامل شرکت ایرانسل در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد اینکه با وجود افتتاح نسل 3 و 4 اینترنت همراه کشور و LET در استان مازندران هنوز بخشی از محور ساری به کیاسر و چند روستای بخش چهاردانگه از دریافت نسل دوم این اپراتور بی بهره هستند گفت: همکاران ما این مشکل و عدم پوشش اپراتور ایرانسل در بخش چهاردانگه و همچنین در محور ساری به کیاسر را پیگیری و کارشناسان ما به زودی در ارائه خدمات و پوشش خطوط ایرانس در این اماکن اقدام خواهند کرد.

 

متاسفانه در بخش هایی از محور ساری – کیاسر و همچنین تعدادی از روستاهای این بخش به ویژه در منطقه ی دوسرشمار ( بالاده ، پایین ده ، تیله بن ، قلعه ، میرافضل واوسر ، واوسرنو ) از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه از خدمات این اپراتور و همچنین شرکت رایتل به طور کامل به بهره بوده و همچنین شرکت همراه اول هم فقط خدمات مکالمه ای را ارائه داده و خدمات دیتا به مشترکان خود در این منطقه ارائه نمی کند.

 

1 نظر
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    سلام‌علیکم!
    ممنون از پیگیری ۴دانگه نیوز…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.