پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان سال 95 درچهاردانگه روستایی نداریم که جاده‌ آن بهسازی نشده باشد

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس گفت: امسال پیشنهادی به کمیسیون تلفیق ارائه شد که 400 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی در سال 94 اختصاص یافت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری بهنقل از دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، محمد دامادی هدف انقلاب را توزیع عادلانه ثروت در تمام مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: امسال پیشنهادی به کمیسیون تلفیق ارائه شد که 400 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی در سال 94 در نظر گرفته شد.

 

این مسئول با بیان اینکه در پایان سال 95 در منطقه چهاردانگه روستایی نداریم که جاده‌ آن بهسازی نشده باشد، یادآور شد: وزارت کشور باید در بحث بودجه نشستی با دهیاران داشته باشد.

 

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گازرسانی منطقه چهاردانگه ساری، بیان کرد: معتقدم این خط لوله مشکل گاز ساری و سوادکوه و وابستگی به ترکمنستان را برطرف می‌کند و اگر بخش چهاردانگه گازرسانی شود شهرک‌های صنعتی این منطقه توسعه پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین صنعت کشور از بین رفت و برخی از تولیدکنندگان با ورود مواد اولیه از خارج دارند مواد تولید می‌کنند در حالی که می‌توان این صنایع را در خود کشور داشته باشیم، گفت: اگر در چهاردانگه تولیدات بزرگ و مکمل صنعت کشاورزی ایجاد کنیم علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی مشکل بیکاری جوانان منطقه برطرف می‌شود.

 

دامادی اظهار کرد: تیرماه سال آینده OCC شرکت چوب و کاغذ مازندران راه‌اندازی می‌شود که یک تحول اساسی است.

 

وی با بیان اینکه گردشگری چهاردانگه و دودانگه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و ما از ارزش گنج خود باخبر نیستیم، اظهار داشت: چشمه سورت و دریاچه‌ الندان یعنی گنج نهفته است که فاقد امکانات و زیرساخت‌های گردشگری است.

 

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی درباره مشکل زباله در کیاسر، ادامه داد: بحث زباله نتیجه تصمیم‌گیری‌های غلط است که بدون تصمیم درست زباله را به کیاسر انتقال دادند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در منطقه کیاسر با مشکل‌ زیستی و حوادث رانندگی مواجه هستیم، گفت: اگر آمار تصادفات را بگیریم بیشتر تصادفات در لاین سرعت اتفاق می‌افتد و اگر تحلیل کنند متوجه خواهند شد که یکی از دلایل تصادفات در این مسیر وجود شیرابه‌ها است که سبب لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه کارخانه سیمان کیاسر یک ظرفیت برای این منطقه است، افزود: در صورتی‌ که این کارخانه اگر به ظرفیت اسمی خود برسد باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

 

دامادی در پایان با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های مناسب فراهم شوند، گفت: در حال حاضر جاده‌ها تحمل بار سنگین تریلر و کامیون‌ها را ندارند که باید در این زمینه تدبیری جدی اتخاذ شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.