پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه اعضای شورای روستاهای منطقه نرماب دوسر با مهندس دامادی

صبح امروز جمعه 8 اسفندماه 1393 جلسه ی هم اندیشی اعضاء شورای اسلامی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه با مهندس دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با حضور بخشدار در منزل یکی از اهالی در ساری برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، صبح امروز جمعه 8 اسفندماه 1393 جلسه ی هم اندیشی اعضاء شورای اسلامی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه با مهندس دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با حضور بخشدار در منزل یکی از اهالی در ساری برگزار شد.

 

در این نشست اعضاء شورای اسلامی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر مشکلات و کمبودهای روستای خود را حهت پیگیری به آقای مهندس دامادی بازگو کرده و در این مورد با وی به گفتگو نشستند.

 

در این جلسه علاوه بر مهندس دامادی و آقای امینی، آقای مهندس تور رئس اداره راه روستایی شهرستان ساری و آقای مهندس فیاض مدیر بنیاد مسکن روستایی شهرستان ساری حضور داشتند تا به سوالات و خواسته های اعضاء شورای روستاهای منطقه پاسخ دهند.

 

یکی از نتایج این جلسه که درخواست و انتظار اصلی اعضاء شورا و اهالی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از مسئولین امر به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بود بحث آسفالت راه روستایی از روستای سیاوشکلا تا بالاده و تا سه راهی فولاد محله بود که طبق قول و هماهنگی مهندس دامادی مقرر شد تا این موضوع به شکل جدی پیگیری و در دستور کار مسئولین امر قرار گیرد.

 

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-2

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-3

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.