پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با وجود بارش برف، محور شهمیرزاد ـ فولادمحله ـ کیاسر باز است

رئیس اداره راه و ترابری شهمیرزاد با اشاره به اینکه بارش برف محورهای کوهستانی و گردنه‏‎‏‎های واقع در ارتفاعات شهمیرزاد را سفید‏‏پوش کرده است، از باز بودن محورهای مواصلاتی شهمیرزاد به استان مازندران خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری،، رحمت الله امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهمیرزاد اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران در مسیرهای این بخش به استان مازندران و تلاش اکیپ‌های راهداری راه و ترابری محورها باز و تردد امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه گروه‌های راهداری برای باز نگه داشتن معابر در تلاش هستند، عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن مجهز کردن خودروهای خود به زنجیر چرخ و تجهیزات سفر زمستانی را به همراه داشته باشند.

 

امیدی افزود: 2 دوستگاه نمک پاش مکانیزه، 2 دستگاه گریدر، 3 دستگاه برف روب، 2 دستگاه لودر به همراه 20 نفر راهداران راه و ترابری شهمیرزاد در محورهای این بخش آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

 

رئیس اداره راه و ترابری شهمیرزاد خاطرنشان کرد: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و  از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بارش برف تمام گردنه های ارتفاعات شهمیرزاد برف روبی شده است، تصریح کرد: مسیر شهمیرزاد ـ فولادمحله ـ کیاسر با حضور راهداران باز و تردد امکان پذیر است.

 

سرپرست شهرداری شهمیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهمیرزاد با اشاره به آمادگی ستاد برف‌روبی و کارکنان شهرداری شهمیرزاد اظهار داشت: 5 هزار بسته شن و نمک به‌منظور استفاده به هنگام بارش برف و یخبندان در مخازن مخصوص در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 

سعید ایران‌بخش با اشاره به اینکه کارکنان تلاشگر شهرداری شهمیرزاد برای بازگشایی معابر، خیابان‌ها و نمک‌پاشی در سطح شهر آماده هستند، تصریح کرد: 20 مخزن نگهداری بسته‌های شن و نمک در نقاط مختلف شهر برای استفاده مردم اختصاص‌یافته است.

 

وی افزود: دو دستگاه مینی لودر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه کامیون با تیغ برف‌روب، سه دستگاه کامیون، سه دستگاه تراکتور و دو دستگاه نیسان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و نمک‌پاشی و برف‌روبی است.

 

سرپرست شهرداری شهمیرزاد خاطرنشان کرد: ستاد برف‌روبی و بحران شهرداری شهمیرزاد در محل جایگاه موتوری شهرداری شهمیرزاد برای برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهری در ایام زمستان تشکیل‌شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.