پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادواره 1300 شهید شهرستان ساری برگزار شد + تصاویر

یادواره 1300 شهید شهرستان ساری با حضور پرشور مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از فارس ، یادواره یک‌هزار و 300 شهید سرافراز این شهرستان ظهر امروز (پنجشنبه 30 بهمن 1393) در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان مازندران برگزار شد.

یادواره یک‌هزار و 300 شهید شهرستان ساری در حالی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که استقبال خوبی از این یادواره از سوی مردم ولایتمدار شهرستان ساری به‌عمل آمده است.

مردم استان مازندران با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید گران‌قدر به انقلاب اسلامی ایران، عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت ثابت کردند و امروز با حضور پرشور خود در این یادواره بار دیگر بر ایستادگی خود بر آرمان‌های امام و انقلاب تاکید کردند.

 

13931130000379_PhotoL 

یادواره سرداران، امیران و یک‌هزار و 300 تن از شهدای شهرستان ساری امروز با مداحی سیدمجید بنی‎فاطمه و سخنرانی استاد شیخ حسین انصاریان برگزار شد.

رئیس یادواره یک‌هزار و 300 شهید شهرستان ساری با بیان اینکه ما میراث‌دار شهدا هستیم و نباید میراث‌خوار شهدا باشیم، اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه اسلام و انقلاب اهداء کردند تا آرمان‌های امام و نظام حفظ شود.

 

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه این یادواره با حمایت‌های آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد، افزود: این یادواره‌ها همان سنگرهای جبهه و اتاق ویژه ملاقات با خدا محسوب می‌شوند.

وی از برگزاری همه ساله یادواره شهدای شهرستان ساری خبر داد و گفت: این یادواره برای سال‌های آتی با حضور پرشور مردم ولایتمدار ساری تداوم دارد.

 

13931130000377_PhotoL 

امام جمعه موقف شهرستان ساری با تاکید بر اینکه همه ما باید پاسدار ارزش و رشادت‌های خون شهدا باشیم، گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم تا بر عکس رفتارها و وصیت‌نامه‌های شهدا عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حسین انصاریان با اشاره به اینکه انقلاب ما از سوی صدام و چندین کشور کافر مورد تجاوز قرار گرفت، افزود: همین شهدا و رزمندگان از جان خود گذشتند تا آرمان‌های انقلاب و رهبری حفظ شوند.

وی با بیان اینکه شهیدان زنده هستند و مرگ برای شهدا معنی و مفهومی ندارد، گفت: شهدا با جهاد خود نگذاشتند چراغ دین خاموش شود.

 

13931130000380_PhotoL 

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه هیچگاه دین با اسلحه آرام نمی‌شود، تصریح کرد: شهدا با خداوند معامله کردن و به بالاترین درجه رسیدند.

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.