پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار با خانواده معزز شهدا و بسیجیان روستای سرخ ولیک

2

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری  اعلام کرد، سرهنگ پاسدارسید منصور  حسینی از کارشناسان فرهنگی سپاه ساری ،  امشب 29 بهمن  1393 ، دیدار با خانواده معزز شهدا و حضور در جمع صمیمی ،  بسیجیان و اهالی روستای سرخ ولیک حضور پیدا کردند.

 

سرهنگ حسینی  کارشناس فرهنگی سپاه  شهرستان ساری در این نشست صمیمی  با اشاره به فروپاشی شوروی سابق گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی یا رهبر داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه با رهبری امام خامنه ای و حضور با بصیرت مردم  ، دارای قدرت بالایی هستند که توانستند استعمار گران را در تمام عرصه به زانو در آورده اند.

 

کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر  در ادامه این نشست به تشریح برنامه های بسیج در ایام دهه مبارک فجر پرداخت و گفت:  با همکاری بسیجیان جشن های بسیار باشکوهی در ایام دهه مبارک فجر در سطح منطقه برگزار گردید.

 

وی افزود ، همراهی با حجت الاسلام تیموری  امام جمعه چهاردانگه وامینی  بخشدار برگزاری  جشن انقلاب اسلامی  توسط بسیجیان شهر کیاسر ، غبار روبی باشکوه  از مزار شهدای گمنام  و شهدای کیاسر ، شرکت در  جشن انقلاب اسلامی  در روستاهای سادات محله خالخیل ، ششک و.. از برنامه های دیگر فرماندهی بسیج سپاه کیاسر بود.

 

فرمانده بسیج سپاه کیاسر برنامه های آتی این نهاد مقدس را در بخش چهاردانگه تشریح نمود.

2 نظرات
  1. احمد می گوید

    من به عنوان یک بسیجی بخش که همیشه دلم میخواست بسیج منطقه فعال بشه از زحمات آقای کردان تشکر میکنم و از همه مسولین مخصوصا بخشدار و امام جمعه محترم به نمایندگی از همه دلسوزان به نظام درخواست دارم حمایت قاطع از حرکتی که بسیج در منطقه ایجاد نمود داشته باشند تا دلسردی ایجاد نگردد.

  2. عماد می گوید

    گویا امام جمعه محترم به علت بیماری نتوانستند در روستای سرخ ولیک حاضر شوند که برای ایشان و همه بیماران شفای عاجل و مسئلت بهبودی را داریم تا بسیجیان را با حضور گرم خود خوشحال کنند و همچنین از زحمات اقای امینی بخشدار محترم هم تشکر می کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.