پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نهاد مدرسه یک نهاد آموزشی، تربیتی وجزء لا ینفک جامعه است

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه گفت: نهاد مدرسه یک نهاد آموزشی، تربیتی و جزء لا ینفک جامعه محسوب می شود و به همین دلیل تعامل سازنده جامعه با آموزش و پرورش در تحقق ترغیب دانش آموزان با ویژگی های علمی، عملی و اخلاقی ضروری است.

0

 

در گرامی داشت سالروز شهادت معلم فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در فریضه عبادی، سیاسی نماز جمعه مورخ 12 ارديبهشت 1393 در مصلی نماز جمعه شهر کیاسر حضور یافتند.

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، شریعت نژاد معاونت محترم پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه به عنوان سخنران پیش از خطبه، ضمن تبریک روز معلم و پاسداشت از معلمان به عنوان باغبان عرصه تعلیم و تربیت، بیان داشت که: نهاد مدرسه یک نهاد آموزشی، تربیتی و جزء لا ینفک جامعه محسوب می شود و به همین دلیل تعامل سازنده جامعه با آموزش و پرورش در تحقق ترغیب دانش آموزان با ویژگی های علمی، عملی و اخلاقی ضروری است.

 

ایشان در بخش دوم بیانات خود به اهم گزارش عملکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری پرداخت و با بیان نتایج و رتبه های کسب شده استانی توسط همکاران و دانش آموزان، از تلاش بی وقفه مدیران، معلمان و کلیه همکاران فرهنگی تشکر و قدردانی کرد.

 

sokhanrani

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.