پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توضیح پیرامون سقوط بهمن در ارتفاعات دودانگه ساری و نجات سه کوهنورد

ما به رغم شواهد حادثه، اخبار به طور دیگری در رسانه ها انعکاس یافته و این نشانه مطلوبی در قدردانی از عوامل اجرایی نجات جان مصدومان حادثه بهمن تاریخ 9/11/1393 نیست. مصدومان شاهدند که در کوتاترین زمان ممکن و با رشادتی وصف ناپذیر توسط نیرو های محلی به روستا انتقال یافتند و نیروهای تشریفاتی فقط در حاشیه عملیات خبرساز بودند. باشد که مسئولین ذیربط با دید وسیعتر بر این گونه از خود گذشتگی ها در چنین عملیاتی، فقط قدردانی به عمل آورده و

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از وب سایت هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساری، پیرامون سقوط بهمن در ارتفاعات دودانگه ساری و نجات سه کوهنورد اطلاعیه ای صادر شده است.

 

«خدا را شاکریم که به همت والای نیروهای جوان و دلاور روستای سنگده، در عملیات کمک رسانی و نجات مصدومان حادثه سقوط بهمن در دامنه شمالی قله نرو، توانستیم دین خود را به جامعه ورزشی شهرستان ساری و خانواده محترم مصدومان ادا نماییم.

 

اما به رغم شواهد حادثه، اخبار به طور دیگری در رسانه ها انعکاس یافته و این نشانه مطلوبی در قدردانی از عوامل اجرایی نجات جان مصدومان حادثه بهمن تاریخ 9/11/1393 نیست. مصدومان شاهدند که در کوتاترین زمان ممکن و با رشادتی وصف ناپذیر توسط نیرو های محلی به روستا انتقال یافتند و نیروهای تشریفاتی فقط در حاشیه عملیات خبرساز بودند. باشد که مسئولین ذیربط با دید وسیعتر بر این گونه از خود گذشتگی ها در چنین عملیاتی، فقط قدردانی به عمل آورده و مانع مانور بیهوده رسانه ها باشند.»

 

از طرف:

هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ساری

خانواده های گل محمدی، سراجیان، آراسته

شورای اسلامی و شورای ورزشی و جوانان غیور روستای سنگده

صنایع چوب فریم و پاسگاه نیروی انتظامی

1393/11/19

…………………………………………………

متن اطلاعیه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.