پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پرتابی در شهر کیاسر

همزمان با ایام دهه مبارک فجر نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی(تراب) به میزبانی شهرداری و شورای شهر کیاسر در این شهر برگزار شد.بر

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر ، صبح پنجشنبه 16 بهمن 1393  به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اولین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی با حضور تیراندازان به نام و مطرح مازندران در شهر کیاسر برگزار شد.

 

tirand2

این دوره از مسابقات با حضور ۶۰ تیرانداز از شهرستان ساری، بابل، بهنمیر، بهشهر، بابلسر، گلوگاه، آمل، زاغمرز، قائمشهر، نور و محمود آباد، شهر کیاسر و اهالی منطقه چهاردانگه به میزبانی شهرداری و شورای شهر در کیاسر برگزار شد.

 

در این ماراتن سخت و نفس گیر که حدود هفت ساعت به طول انجامید در نهایت ۶ نفر به فینال این مسابقات راه یافتند که پس از رقابتی نزدیک حسین یدالله پور مقام اول، سید مجتبی میرامینی مقام دوم، مجید حسن نیا مقام سوم را کسب کردند.

 

همچنین آقایان رضا یحیی پور، حسین شریف زاده و حسن براری به ترتیب مقام های چهارم تا ششم این دوره از مسابقات دست یافتند.

 

tirand8

در این دوره از مسابقات تیراندازان مطرح استان به نام های حسین دوستی، حسن براری، محمد حسن پور، رضا یحیی پور، سید جواد میرامینی، جابر کریمی حسین یدالله پور، سید مجتبی میر امینی، مجید حسن نیا، غفار شعبانی و سرکار خانم مهسا دهقان حضور داشتند.

 

نخستین دوره از مسابقات اهداف پروازی(تراب) با حضور شهردار کیاسر، رئیس پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کیاسر، دبیر هئیت تیراندازی استان، رئیس کمیته اجرایی مسابقات و تیراندازان در شهر کیاسر برگزار شد.

 

در پایان به نفرات برتر این مسابقه با اهدای لوح و جوایز نفیس ارزنده ای تقدیر شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.