پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در آموزش و پرورش چهاردانگه

باید در این ایام مستدل و مستند به اهداف و دستاوردهای انقلاب پرداخت، نقش امام راحل، ملت شریف و شهدای انقلاب را برشمرد تا دانش آموزان از اهداف انقلاب آگاهی یافته و بدانند که چه دینی نسبت به امام و شهدا دارند و اینکه دشمنان و معاندان دست از دشمنی با نظام بر نداشته و نخواهند داشت.

0

 

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در اداره منطقه تشکیل شد.

 

در این جلسه، مسعودیان زاده، رییس اداره، ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری؛ که فرمودند: « دهه ي فجر، جزو رشحات اسلام است» به بیان اهمیت دهه فجر و لزوم زنده نگه داشتن یادها و خاطرات آن ایام در ذهن دانش آموزان پرداخت.

 

2-  IMG_2003

 

رییس اداره گفت: باید در این ایام مستدل و مستند به اهداف و دستاوردهای انقلاب پرداخت، نقش امام راحل، ملت شریف و شهدای انقلاب را برشمرد تا دانش آموزان از اهداف انقلاب آگاهی یافته  و بدانند که چه دینی نسبت به امام و شهدا دارند و اینکه دشمنان و معاندان دست از دشمنی با نظام  مقدس بر نداشته  و نخواهند داشت.

 

مسعودیان زاده، تنها راه پیش روی ملت ایران را همدلی و تبعیت از رهبری و راه شهدا دانست و خواستار اتخاذ تمهیدات مناسب جهت حضور پر رنگ همکاران و دانش آموزان در برگزاری ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر و فرهنگ سازی در این راستا شد.

 

در ادامه سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره برنامه های پیشنهادی ارسالی به مدارس را به جلسه ارائه کرد و برنامه ریزی های لازم جهت گرامیداشت این ایام به عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.