پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار امام جمعه بخش چهاردانگه از روستای ازنی

حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه دیدار با مردم، بسیجیان و خانوده های معزز شهدا ، این بار در روستای ازنی زادگاه اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور حضور پیدا کردند.

0

 

سروان پاسدار  جواد کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفت، بعد از ظهر امروز 6 بهمن 1393 ، حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه دیدار با مردم، بسیجیان و خانوده های معزز شهدا ، این بار در روستای ازنی زادگاه اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور حضور پیدا کردند.

 

امام جمعه چهاردانگه  در جمع بسیجیان روستای ازنی ضمن اشاره به حماسه ششم بهمن سال 1360 آمل ، شرط حضور بسیجیان در لشکریان مخلص خدا را با اشاره به حدیثی  از پیامبر  اسلام گفت: جهاد با نفس اماره که جهاد اکبر است و گام بعدی را اتحاد و همکاری و دوری از تفرقه داستند.

 

در این نشست صمیمی کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر گفت: حضور بسیجیان مانع از تکرارصحنه   مظلومیت شیعه است. همچنین ایشان به حماسه بسیجیان در سرکوبی مناففین کورد دل ششم بهمن در سال 1360 آمل را یاد آور شد. ونقش آنها را قابل ستایش دانست.

 

در پایان این مراسم از خانواده شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی  اولین شهید روحانی دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

 

لازم به یاد آوری است شهید سلیمانی در 22 مهر 1359 فقط بعد از 22 روز از گذشت جنگ تحمیلی در سر پل ذهاب به خیل شهیدان راه حق پیوست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.