پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت آبفار استان نگران آبرسانی به منطقه پشتکوه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با بیان اینکه تاکنون اقدامات مناسبی برای برطرف کردن مشکل آبرسانی منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری صورت گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آبفار استان نگران آبرسانی به منطقه پشتکوه در بخش چهاردانگه ساری است.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید عبداللهی امروز در جلسه رفع مشکل آبرسانی به منطقه پشتکوه چهاردانگه در ساختمان فرمانداری ساری، اظهار کرد: تلاش های بسیاری از سوی اهالی منطقه و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه برای برطرف کردن مشکل آب شرب منطقه پشتکوه انجام شده است.

 

وی، با بیان اینکه تاکنون اقدامات مناسبی برای برطرف کردن مشکل آبرسانی منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری صورت گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آبفار استان نگران آبرسانی به منطقه پشتکوه در بخش چهاردانگه ساری است.

 

عبداللهی، وضعیت اعتباری شرکت آب و فاضلاب روستایی را نامطلوب دانست و گفت: در حال حاضر 257 پروژه در شرکت آبفار نیمه کاره بوده که برای اجرایی شدن نیاز به 202 میلیارد تومان اعتبار دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی مازندران افزود:  برای اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب و فاضلاب روستایی استان 280 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی بیان کرد: 364 هزار و 403 مشترک زیر پوشش شرکت قرار دارند و از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

 

عبداللهی، تعداد مشترکان خانگی را حدود 83 درصد و مشترکان غیر خانگی اعم از تجاری، صنعتی، سکونتگاه های فصلی را 48.13 درصد بیان کرد و گفت: 98 درصد آب استحصالی در بخش خانگی و 8 درصد در بخش غیر خانگی مصرف می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.