پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعضای شورای شهر ساری کجا هستند؟

صبح روز ۲۰ بهمن تقریبا نظر همه ی فوتبالی هایی که در حال وبگردی بودند به خبر «اعلام فهرست نامزدهای تائید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی» جلب شده بود. اما این خبر برای مردم ساری خبر خاصی تری بود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه ساری: صبح روز ۲۰ بهمن تقریبا نظر همه ی فوتبالی هایی که در حال وبگردی بودند به خبر «اعلام فهرست نامزدهای تائید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی» جلب شده بود. اما این خبر برای مردم ساری خبر خاصی تری بود.

اول مرداد همین امسال بود که پس از دستگیری هشت نفر از مدیران شهرداری ساری این بار خبر دستگیری دو عضو شورای اسلامی شهر ساری در صدر اخبار استان و کشور قرار گرفت و پای ساری را به اخبار بین المللی باز کرد. دستگیری این دو عضو شورا پایان ماجرا نبود و دیگر اعضای شورا و مدیران شهرداری هم از قلم نیافتاده و یک به یک در تور اطلاعات سربازان گمنام امام زمان گرفتار شدند.

اما انتشار خبر روز گذشته و حضور یکی از اعضای شورای شهر گذشته در بین تایید صلاحیت شدگان باعث ایجاد ابهام بزرگی در سطح شهر شد. ابهامی به نام اینکه «اعضای دستگیر شده شهرداری شورا کجا هستند و چه مجازاتی در انتظار متخلفان است؟»

بدون شک کسب کرسی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال امتیاز بزرگی است و آرزوی قلبی تمام شهروندان ساروی است اما بعد از خبر دستگیری تمام اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار سابق و تمامی معاونین شهردار اسبق و بسیاری از مدیران و کارمندان شهرداری که لطمه بزرگی به نام ساری در سطح کشور وارد کرده بود؛ مردم شریف ساری حق دارند بدانند که متهمین پرونده فساد شهرداری الان کجا هستند، کدام یک از اتهامات تبرئه شدند و جرم چه کسانی اثبات شده است؟ اگر جرم کسی محرز نشده چگونه دستگیر شده و با آبروی او بازی شده است و اگر جرمی محرز شده است چگونه برای حضور در دیگر کرسی ها تایید صلاحیت می شود؟ اصلا متهمین پرونده شهرداری ساری کجا هستند و چه می کنند؟

محمد حسین سعیدی | ساری بدون سانسور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.