پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عقب‌ماندگی 20 ساله مازندران در حوزه سرمایه‌گذاری

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران عقب‌ماندگی 20 ساله نسبت به سایر استان‌های کشور در حوزه صنعت دارد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از خبرگزاری فارس، سیدرمضان شجاعی ظهر امروز در نشست مدیرعامل بانک ملی با مسئولان مازندران در سالن اجتماعات استانداری مازندران اظهار کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگی در مازندران وجود دارد که حمایت از این واحدها و توسعه آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک ملی در ساری فعال هستند که برای پویایی نیاز به حمایت دارند، افزود: استهمال، تامین سرمایه در گردش و عدم اجرایی معوقات از درخواست‌های جدی سرمایه‌گذاران از مسئولان بانک‌ها است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مازندران عقب‌ماندگی 20 ساله نسبت به سایر استان‌های کشور در حوزه صنعت دارد.

 

شجاعی با اعلام اینکه برخی از افراد ممکن است از تسهیلات بانکی سوءاستفاده کنند، گفت: برخی از سرمایه‌گذاران با تمام وجود در حال فعالیت هستند که این موضوع باید توسط بانک دسته‌بندی شود.

 

محمد دامادی دیگر نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید مدیرعامل بانک ملی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، شرکت نکا چوب، شرکت چوب فریم و سیمان نکا اظهار کرد: برای توسعه شرکت نکا چوب باید 150 میلیارد تومان الی‌سی بازگشایی شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید صنایع چوب فریم احیا شود تا این واحد تولیدی دوباره به پویایی لازم برسد، افزود: مسئولان بانک ملی برای رفع مشکلات استان از بیشترین اختیارات قانونی استفاده کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به همراهی مسئولان دادگستری برای توسعه صنعت مازندران گفت: در کمتر دوره‌ای دیده شد که مسئولان دادگستری همکاری مناسبی با فعالان اقتصادی داشته باشند.

 

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز در این نشست گفت: برای جلوگیری از بروز مشکل برای صنعت‌گران نیاز داریم که تعریف مناسبی از مشارکت بانک‌ها در کشور ارائه شود.

 

کمال علیپور با بیان اینکه شرایط کشور و تحریم طوری است که سرمایه‌گذار امکان تامین به موقع منابع را در زمان مشخص ندارند، افزود: کارشناسان بانک‌ها ضمانت‌ها را طوری قیمت‌گذاری می‌کنند که تولید کننده دچار مشکل می‌شود.

 

1 نظر
  1. بــــــــاران می گوید

    آقای شجاعی و دامادی!! شما مهدی پرهام یک سرمایه دار تهرانی رو با مشاوره های خودتون فرستادید قائمشهر تا در آنجا سرمایه گذاری میلیاردی کند و اسپانسر تیم فوتبال نساجی در لیگ کشور بشه!
    اونوقت تیمهای ساروی و جوونهای با استعداد چهاردانگه و دودانگه و جنوب ساری و … که حوزه انتخاباتی شما هستند بدون پول و امکانات و اسپانسر هستند!
    مهدی پـرهام خودش در برنامه زنده ورزشی مستطیل سبز شبکه تبرستان گفتش با نظر مستقیم نمایندگان ساری برای سرمایه گذاری به قائمشهر اومدم! خیلی دوست دارم ببینم چه جوابی برای سارویها در مقابل این حرکت خودتون دارید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.