پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور 30 استان و کشورهای حوزه مقاومت در جشنواره دل گپ

0


محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار کرد: جشنواره ملی دل گپ سردار سلیمانی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به همت کانون بسیج رسانه نکا اجرایی شده و تلاش داریم تا در تربیت نسل انقلابی تلاش شود.

دبیر جشنواره ملی دل گپ سردار سلیمانی افزود: این جشنواره با هدف رشد و ترقی و تقویت افکار و اذهان در راستای تمدن نوین اسلامی و مکتب سلیمانی برگزار شد تا آحاد مردم با ارائه آثار از دلگویه‌های 15 ثانیه‌ای خود برای سردار سلیمانی عشق و ارادت خود را به سردار دل‌ها اعلام کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی دل گپ با میزبانی بسیج رسانه اجرایی شد؛ خاطر نشان کرد: از ۲۰ استان کشور برای جشنواره ملی دل گپ در مازندران نماینده داشتیم و با توجه به اینکه ۲۰ دی ماه پایان ارسال آثار اعلام شده بود؛ با توجه به استقبال مردم و مخاطبان تا ۲۵ دی ماه تمدید شد و آثار فراوان و موثری به این جشنواره ارسال شده است.

محمدی گفت: با پایان یافتن فرصت ارسال آثار ۵هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه رسید و با بازبینی یک‌هزار و ۵۰۰ اثر برای داوری نهایی ارسال شدند و ۵ داور در بخش‌های مختلف بزرگسالان و کودک و نوجوان و جوانان این جشنواره را داوری می‌کنند.

دبیر جشنواره ملی دل گپ سردار سلیمانی افزود: از ۳۰ استان و کشور عراق و کشورهای حوزه مقاومت اثر داشتیم و بیشترین آثار ما از کودکان و نوجوانان بوده است که یک هزار اثر در این بخش به دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی دل گپ سردار سلیمانی را کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند که نشان از تربیت نسل انقلابی دارد و همچنین در برگزاری این جشنواره از توانمندی مجلس دانش‌آموزی کشور نیز استفاده شده است.

محمدی با اعلام اینکه افراد برتر چهارشنبه به صورت لایو اعلام و معرفی می‌شوند؛ خاطر نشان کرد: بیشترین آثار ارسالی از استان‌های البرز، مازندران، کرمانشاه، قم، کرمان بوده است که در روز اختتامیه هم از استان برتر تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره ملی دل گپ سردار سلیمانی افزود: تلاش ما در راستای تربیت سلیمانی‌ها و رونق هر چه بیشتر مکتب سلیمانی است و برای این جشنواره دلگویه‌های فراوانی ارسال شد و شاهد محبت و شور فراوانی از مردم بودیم.

محمدی با اشاره به موفقیت کانون بسیج رسانه در برگزاری اولین جشنواره ملی ” گره” با موضوع کرونا در سال گذشته تصریح کرد: برگزاری آن جشنواره موجب شد تا استارت کار جشنواره ملی دل گپ با دلگویه‌های ۱۵ ثانیه‌ای برای سردار سلیمانی زده شود که تاکنون موفق عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا با برگزاری جشنواره ملی دل گپ،جوانان با مفاهیم شهید و شهادت و سردار سلیمانی به عنوان درس مقاومت و ایثار و یکی از سکان‌داران معرفی شود.

محمدی گفت: جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی در قالب دلگویه‌های ۱۵ ثانیه‌ای به منظور پاسداشت جایگاه سردار رشید و شهید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی به همت کانون بسیج رسانه شهرستان نکا در دستور کار قرار گرفت و با همراهی و همکاری بسیج رسانه مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سپاه ناحیه نکا و مجلس دانش‌آموزی و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان مازندران اجرایی شد.

 /۸۶۰۰۲/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.