پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعداد بستری‌شدگان کرونایی مازندران به ۱۳۴۰ نفر رسید

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای نگران‌کننده کرونایی در استان درحالی سپری می‌شود که متاسفانه برخی موارد و پروتکل‌های بهداشتی کمتر توجه می‌کنند درحالی‌که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

استان مازندران درحالی وارد دوازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا می‌شود که دردسرهای کرونایی کماکان تداوم دارد.

روزهای قرمز و نگران‌کننده کرونایی درحالی در استان مازندران سپری می‌شود و تکرار روزهای کرونایی فشار مضاعفی را به مجاهدان سلامت تحمیل کرده است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۲۱۰  نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۱۱۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۳۹ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید بستری و ۳۰ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۲۵۱ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.