پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناسایی ۱۵۷ بیمار جدید کرونایی در مازندران

شبانه روز گذشته با شناسایی ۱۵۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹، شمار بستری شدگان در مراکز درمانی مازندران به هزار و ۲۶۶ نفر رسید.

0
پایگاه خبری چهاردانگه: شبانه روز گذشته با شناسایی ۱۵۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹، شمار بستری شدگان در مراکز درمانی مازندران به هزار و ۲۶۶ نفر رسید.
همچنین در این مدت ۲۲۸ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.
۲۷۷ بیمار بدحال هم با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۳۳ بیمار کرونایی جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۳ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۹۲ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.
او با اشاره به جان باختن ۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: ۲۳۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: شناسایی ۲۴ بیمار کرونایی جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۲۴ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۶ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۰۹ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.