پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف 25 فقره سرقت برق تا شناسایی سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره

0


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ مسعود تقدیسی طی گفت‌وگویی از کشف ۲۵ فقره سرقت سیم‌های برق با انهدام باند سارقان حرفه ای خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر وقوع سرقت سیم‌های برق در شهرستان بابل موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی مخفیگاه ۶ سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر ۶ متهم به سرقت را دستگیر و در بازجویی های فنی از آن‌ها به راز ۲۵ فقره سرقت سیم‌های برق و فروش آن‌ها به یک مال‌خر حرفه‌ای پی بردند.

تقدیسی با بیان اینکه مال‌خر حرفه‌ای نیز با هماهنگی قضایی دستگیر شد، تصریح کرد: متهمانپس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز برای پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت‌طلبی که به اموال عمومی مثل سیم‌های برق دست درازی می‌کنند، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در میاندورود 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سه سارفق اماکن خصوصی و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی میاندورود قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آن‌ها را در اقداماتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

داداش تبار با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره سرقت منزل خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

*دستگیری سارق ۱۰ فقره سرقت منزل در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی  فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف ۱۰ فقره سرقت منزل پس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منازل خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

عزیزی خاطر نشان کرد:دسارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد، تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و معرفی وی به مرجع قضایی انجام شد.

*دستگیری ۲ سارق با ۵ فقره سرقت در ساری 

ماموران انتظامی شهرستان ساری پس از دستگیری دو سارق حرفه‌ای به راز  پنج فقره سرقت منازل پی بردند.

گفتنی است؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و منازل روستایی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از تلاش بی‌وقفه دو سارق حرفه‌ای ساختمان های نیمه‌کاره در مناطق روستایی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کردند، متهمین در بازجویی‌های تخصصی ماموران تاکنون به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی طی ماه گذشته اعتراف کردند.

به گزارش فارس؛ ماموران انتظامی همچنین در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله آهن آلات، تجهیزات و وسایل ساختمانی و غیره را کشف و ضبط کردند و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.