پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از ویزیت مبتلایان کرونا تا اهدای سبد کالا در طرح شهید سلیمانی

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن مهدوی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: جلسات تعاملی متعدد با شبکه‌های بهداشت، خانه بهداشت و مراکز درمانی در سطح شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به آگاهی و اطلاع دهی به مردم در باره بیماری کووید ۱۹ افزود: این طرح به صورت نقطه‌ای و کاربردی با حضور فرماندهان حوزه از طریق بلندگوی‌های سیار، مراجعه به درب منازل و نیز به صورت تلفنی، در حال اجرایی شدن است، هر خانواده یک پایگاه سلامت و چهار کمیته رصد، مراقبت، حمایت و نظارت برای این طرح تشکیل شده است.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن در ادامه با تصریح بر اینکه رصد و پایش  وضعیت بیماران مبتلا به کرونا توسط تیم‌های مراقبتی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:  علاوه بر ویزیت افراد مبتلا به کرونا، ضدعفونی خانه‌های بیماران هم  توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج صورت می‌گیرد.

مهدوی به توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیدگان کرونایی هم اشاره و اضافه کرد:  در کنار رصد و پایش بیماران، بسته‌های حمایتی که شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است، توسط تیم‌های حمایتی به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱۹ تیم تشکیل شده و ۱۵۶ پایگاه فعال و ۴۷۵ نفر به‌کارگیری شده است، در این طرح به دنبال قطع زنجیره کرونا هستیم.

 /۸۶۰۴۱/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.